English

رئیس شورای شهر تبریز:

حکم شهردار تبریز به زودی صادر می‌شود

رئیس شورای شهر تبریز از صدور حکم «یعقوب هوشیار» به ‌عنوان شهردار تبریز طی روزهای آینده خبر داد.

حکم شهردار تبریز به زودی صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رسول برگی در گفت‌وگو با خبرنگاران با ابراز تاسف از انتشار برخی شایعات بی‌اساس در خصوص صدور حکم شهردار منتخب تبریز اظهار داشت: گردش کار در فرآیند بررسی و صدور حکم شهرداران در وزارت کشور، تابع سلسله مراتبی است و با توجه به ضرورت طی مراحل قانونی و همچنین تعطیلی‌های مربوط به ایام نوروز و سال جدید، این فرآیند چندان هم طولانی نشده است.

وی، از انجام و نهایی شدن روند استعلام‌های قانونی صدور حکم شهردار منتخب تبریز از سوی مراجع ذی‌صلاح خبر داد و افزود: بر اساس اعلام مسئولان بالادستی و وزارت کشور، تمامی استعلام‌های لازم برای صدور حکم شهردار تبریز انجام گرفته و برخلاف شایعاتی که منتشر می‌شود، هیچ مشکلی بر سر راه صدور حکم از سوی وزیر کشور وجود ندارد.

رئیس شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: از زمان انتخاب و معرفی شهردار جدید به وزارت کشور تاکنون، کم‌تر از یک ماه سپری می‌شود و با توجه به تعطیلی‌های نوروزی و نیز گردش کار اداری، هیچ تاخیر یا وقفه‌ای در مراحل صدور حکم ایجاد نشده است.

برگی در پایان از احتمال صدور و ابلاغ حکم شهردار منتخب تبریز طی روزهای آینده خبر داد و گفت: به محض ابلاغ و صدور حکم، آئین معارفه شهردار جدید تبریز نیز برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه