English

فرماندار ورزقان:

نبود سیستم فاضلاب شهری در ورزقان مهمترین معضل شهرستان است/ضرورت تکمیل پروژه آب‌رسانی به ۶۴ روستای شهرستان

فرماندار شهرستان ورزقان نبود سیستم فاضلاب شهری در شهر ورزقان را یکی از معضلات این شهرستان عنوان کرد و گفت: پیگیری‌های لازم را از شرکت ملی صنایع مس ایران برای مشارکت در اجرای این پروژه زیرساختی در دستور کار قرار دارد.

نبود سیستم فاضلاب شهری در ورزقان مهمترین معضل شهرستان است/ضرورت تکمیل پروژه آب‌رسانی به ۶۴ روستای شهرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، مهدی نعمتی در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، اظهار داشت: متأسفانه از سال‌های گذشته مشکلاتی در حوزه آب شرب روستایی این شهرستان وجود داشته که رفع این مشکلات، نیازمند برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت است.

وی تکمیل پروژه آب‌رسانی به ۶۴ روستا و شهر ورزقان تحت عنوان، پروژه آب رسانی فاز 2 مجتمع ستارخان را در اسرع وقت خواستار شد و تاکید کرد: با بهره‌برداری از این طرح مشکل آب شرب تعداد قابل توجهی از روستاهای شهرستان ورزقان رفع خواهد شد.

وی نبود سیستم فاضلاب شهری در شهر ورزقان را یکی از معضلات این شهرستان عنوان کرد و افزود: پیگیری‌های لازم را از شرکت ملی صنایع مس ایران برای مشارکت در اجرای این پروژه زیرساختی در دستور کار قرار داده‌ و امیدواریم این طرح با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان و مجتمع مس سونگون ورزقان در اسرع وقت اجرایی شود.

فرماندار ورزقان همچنین به منظور رفع دغدغه‌های شهروندان، خواستار رفع مشکل فاضلاب مسکن مهر شهر ورزقان در اسرع وقت شد.

محمد خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این جلسه، از انجام پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار مورد نیاز رفع مشکل آب شرب روستاهای استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته یکی از پروژه‌های مهم آب‌رسانی استان با اعتباری قریب به یک هزار میلیارد ریال در شهرستان ورزقان در دست اجرا است که در صورت استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای، بهره‌‎برداری این طرح را در حداقل زمان ممکن شاهد خواهیم بود.

وی از برنامه‌ریزی برای رفع مشکل فاضلاب سایت مسکن مهر ورزقان با همکاری مشترک مجتمع مس سونگون، اداره‌کل راه و شهرسازی و شرکت آب و فاضلاب استان در اسرع وقت خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه