English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۳۰ پروژه آبرسانی همزمان با دهه فجر در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: ۳۰ پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ‌ بر ۳۳ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

افتتاح و کلنگ زنی ۳۰ پروژه آبرسانی همزمان با دهه فجر در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علیرضا ایمانلو با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 30 پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ‌بر ۳۳ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان اظهار داشت: این پروژه‌ها با هدف تامین زیرساخت‌های آب بخش‌های مختلف در استان به‌منظور بهبود و پایداری آبرسانی به بهره‌برداری خواهند رسید که شامل 26 پروژه روستایی و چهار پروژه شهری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی افزود: این پروژه‌ها شامل تجهیز چاه، حصارکشی، احداث مخزن 10هزار متر مکعبی در روستا، احداث، توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده روستایی و شهری تقویت شبکه و تامین آب متقاضیان بیش‌از ۳۰ شهر و روستا خواهد بود.

ایمانلو یادآور شد: با با توجه به این‌که هدف‌گذاری ما ارائه خدمت به شهرها و روستاهای محروم و کم برخوردار است گفت: شهرستان شبستر با ۱۶ پروژه،شهرستان چاراویماق با ۳ پروژه، شهرستان های بستان آباد، بناب، خداآفرین و هشترود با یک پروژه، شهرستان هوراند با پنج پروژه و ورزقان دو پروژه، شاهد بهره‌برداری از طرح‌های جدید آبی استان خواهند بود.

ایمانلو در پایان تاکید کرد: با افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها در دهه فجر شاخص بهره‌مندی مردم استان از نعمت آب شرب طبیعی و سالم به بیش‌از  ۸۵ درصد خواهد رسید.

دهه فجر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه