English

استاندار آذربایجان شرقی:

فاز نخست کارخانه نوآوری تبریز راه‌اندازی می‌شود

استاندار آذربایجان شرقی از راه‌اندازی فاز نخست کارخانه نوآوری تبریز با مشارکت شهرداری تبریز خبر داد و خواستار پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبار و مسائل حقوقی این پروژه از سوی منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی شد.

فاز نخست کارخانه نوآوری تبریز راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی راه‌اندازی کارخانه نوآوری تبریز اظهار داشت: توسعه اقدامات فناورانه و نوآورانه یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه در مسیر توسعه و شکوفایی اقتصادی است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه، اظهار کرد: انتظار داریم تا بخش خصوصی هم در این زمینه ارتباطات بیشتری با نهادهای متولی داشته باشد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌اندازی کارخانه نوآوری تبریز، گفت: عملیات احداث و تجهیز فاز نخست این مجموعه در آینده نزدیک در فضایی نزدیک به ۱۰۰۰ مترمربع با همکاری شهرداری تبریز آغاز می‌شود.

پورمحمدی تاکید کرد: منطقه ویژه علم و فناوری برای جذب اعتبار و مسائل حقوقی در فرآیند راه‌اندازی این کارخانه، پیگیری‌های لازم را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و نماینده تام‌الاختیار استاندار در هیات اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان استقرار این منطقه و شهردار تبریز هم در این جلسه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص کارخانه نوآوری تبریز پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی