English

مدیرکل محیط زیست آذربایجان شرقی:

فعالیت شبانه واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی پایش می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از پایش شبانه واحدهای صنعتی استان خبر داد.

فعالیت شبانه واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی پایش می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حسن عباس نژاد اظهار داشت: این طرح با توجه به فرارسیدن فصل سرما و امکان ایجاد پدیده وارونگی و پایداری آلاینده ها که یکی از دلایل اصلی آلودگی هوای کلانشهر تبریز می باشد به اجرا گذاشته شده است.

وی افزود:یکی از اهداف اجرای این طرح شناسایی و برخورد با منابع آلاینده محیط زیست و جلوگیری از تخلف در خارج از ساعت های اداری است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: ارتقاء کیفی شاخص های زیست محیطی واحد های تولیدی و خدماتی در استان و انجام اصلاحات لازم از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی اضافه کرد: در این طرح گروه های زیست محیطی در بازدیدهای دوره ای و سرزده از واحدها و مناطق مختلف استان ضمن شناسایی منابع آلاینده آب، هوا و خاک طبق مقررات برخورد می کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه آذربایجان شرقی جزو استان‌هایی است که بیشترین میزان صنایع بازیافتی را دارد برخی واحدهای صنعتی که در اطراف تبریز هستند شبانه پسماند سوزی می‌کردند که با جلوگیری از این اقدام، تاحدودی از آلودگی هوا کاسته می شود.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی مابین واحدهای تولیدی و ارگانهای اجرایی در راستای حفظ محیط زیست استان برقرار است، تصریح کرد: حفظ محیط زیست نیازمند همکاری و تعامل مابین مردم ، دستگاههای اجرایی و صنایع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه