English

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه عاشورا:

طرح بسیج همگام با کشاورز به دنبال علمی کردن کشاورزی است

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه عاشورا گفت: طرح بسیج همگام با کشاورز توفیق بسیار ارزشمندی است و می تواند زمینه تحولات زیادی را در کشور و استان ایجاد کند.

طرح بسیج همگام با کشاورز به دنبال علمی کردن کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری موج در آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار باقر دهقان زاده افزود: طرح «بسیج همگام با کشاورز» با برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی به دنبال علمی کردن کشاورزی است.

وی با بیان اینکه طرح ملی بسیج همگام با کشاورز با استفاده از مربیان بسیجی به شکل جهادی اجرا می شود ادامه داد: پنج محصول اولویت دار در طرح بسیج همگام با کشاورز تعیین شده است و برای آذربایجان شرقی چهار محصول گندم، جو، کلزا و ذرت در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه عاشورا اضافه کرد: امیدواریم با طرح اعتلای «بسیج همگام با کشاورز» افق و آینده روشنی در انتظار کشاورزی کشور باشد چرا که این طرح می‌خواهد همان حرکت انقلابی اوایل انقلاب را دنبال کند.

سرهنگ پاسدار باقر دهقان زاده ادامه داد: بسیج در جهاد اقتصادی و بحث کشاورزی در کنار سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی است و طرح اعتلای بسیج همگام با کشاورز یکی از هشت طرح اعتلای بسیج است که در روستاهای آذربایجان شرقی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: نقش بسیج تصدی گری نیست و می‌خواهد به دولت در کشاورزی کمک کند از اینرو باید به استقلال کامل در کشاورزی و محصولات غذایی برسیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه