سرخط خبرها
  • لیگ یک: مس شهربابک دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر
  • استقلال ایران در تصویربرداری فضایی با پرتاب سری ماهواره‌های راداری راد
  • اجرای طرح بزرگ مدیریت مصرف برق در جنوب کشور
  • اعزام ۱۹ فرنگی‌کار به جام بین ‌المللی ایروان
  • خرید طلای دولتی رکورد زد
  • راه‌یابی ۶ سانداکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های کشورهای سازمان همکاری شانگهای
  • سخنگوی دولت خبر داد: تخصیص دو میلیارد دلار ارز در گام نخست به واردات بخش صنعت
  • وزیر فرهنگ: زنده‌یاد سیمین‌دخت وحیدی شعر را میدان پاسداشت هویت و ایران می‌دانست
  • افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی تکذیب شد
  • وزیر ارتباطات: پایداری برق سایت‌های ارتباطی باید تضمین شود
  • آماده‌باش هلال‌احمر در پی احتمال وقوع سیلاب و بارش‌های شدید در ۹ استان
  • آزمون و مصاحبه از فرایند صدور مجوز مشاور املاک و نمایشگاه خودرو حذف شد
  • تمرین آسمانخراش‌های ایرانی در اردن
  • عراقچی به عراق سفر می کند
  • چند دکل مخابراتی در سیرک و قشم مورد اصابت دشمن قرار گرفت
  • فریب دود ملایم سیگار الکترونیکی را نخورید
  • سازمان سینمایی: در صورت صعود، بازی ایران با سوییس در سینماها پخش می‌شود
  • پایان مهلت ثبت معافیت چند فرزندی تا ۳۱ شهریور
  • گزارش رسانه تلگراف: حمله به بانک‌های ایرانی کار گروه هکری گنجشک درنده است
  • مذاکره با آمریکا در آستانه تعلیق

آلکسی گندوز به تهران بازگشت و در تمرین پرسپولیس شرکت کرد

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بازگشت بازیکن الجزایری این تیم برگزار شد.

تمرینات پرسپولیس
به گزارش خبرگزاری موج

​، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با مس سونگون در مرحله یک شانزدهم جام حذفی امروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

پیش از شروع تمرین بازیکنان در جلسه فنی شرکت کرده و نکات مدنظر کادرفنی به آن‌ها گوشزد شد. خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. او آخرین توصیه‌های تاکتیکی خود را بازگو کرد تا آنها با شناخت بیشتری مقابل مس سونگون حاضر شوند.

گاریدو برای شاگردانش تمرینات تاکتیکی در نظر گرفت و آنها به ارسال از جناحین، شوت‌زنی، حرکت در عمق و ضربات ایستگاهی مشغول شدند. کریم باقری و سیدجلال حسینی هم در این بخش همپای بازیکنان تمرین کردند.

دروازه‌بان‌های پرسپولیس نیز زیر نظر مربی دروازه‌بانان تمرین کردند. بازیکنان پرسپولیس پس از پایان تمرین راهی هتل المپیک شدند تا اردوی شبانه‌روزی خود را پیش از بازی با مس سونگون در این محل برگزار کنند.

نکته قابل توجه این تمرین، حضور آلکسی گندوز، دروازه‌بان الجزایری بود. او که در بازی با لیبریا در انتخابی جام ملت‌های آفریقا، تیم ملی کشورش را همراهی کرده بود، صبح امروز به تهران بازگشت و در تمرین نوبت بعدازظهر شرکت کرد.

سایر بازیکنان ملی‌پوش با توجه به هماهنگی قبلی در این تمرین حضور نداشتند. البته در این بین محمدحسین کنعانی‌زادگان و میلاد محمدی، ملی‌پوشان پرسپولیس در تهران حضور دارند و روز جمعه با کاروان تیم راهی دوحه خواهند شد. گئورگی گولسیانی قرار است در قطر به تیم ملحق شود و اوستون ارونوف هم قرار است امشب وارد تهران شود. این نفرات در بازی فردا مقابل مس سونگون غایب خواهند بود و گاریدو باید از نفرات دیگری در ترکیب پرسپولیس استفاده کند. سرخ‌پوشان دوشنبه هفته آینده در هفته پنجم لیگ نخبگان آسیا در قطر به مصاف الریان خواهند رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا در مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایران (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف مس سونگون ورزقان خواهد رفت.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه