سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت

اتمام مهلت تکمیل ظرفیت مازاد خودروهای مونتاژی تا امشب

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه برای ظرفیت خالی محصولات چهار شرکت خودروساز مونتاژی، از محل افزایش تولید و ظرفیت‌های مازاد ویژه شرکت‌کنندگان مرحله اول و دوم و همچنین افرادی که تاکنون ثبت‌نامی در سامانه نداشته‌اند، باز شد؛ این مهلت ثبت نام امشب پنجشنبه ۲۷ مهر ماه به پایان خواهد رسید.

سامانه یکپارچه خودرو

به گزارش خبرگزاری موج، باتوجه به وجود ظرفیت‌های مازاد برخی شرکت‌های خودروساز مونتاژی در اجرای مرحله اول و دوم تخصیص یکپارچه خودروها و همچنین باتوجه به تکمیل نشدن ظرفیت‌های موجود، از روز دوشنبه همین هفته (۲۴ مهر ماه) سایت سامانه یکپارچه عرضه خودرو ها، بازگشایی شد تا با هدف تسهیل شرایط برای تمامی متقاضیان، این ظرفیت‌های خالی خودروسازان با شرایط جدید و از طریق سامانه یکپارچه برای متقاضیان عرضه شود.  

در این مرحله علاوه بر متقاضیان مرحله اول و دوم فروش یکپارچه خودرو ها که قصد تغییر نوع خودروی دارای نوبت خود، با یکی از محصولات چهار شرکت عرضه‌کننده در این مرحله با موعد تحویل سه ماهه را داشتند، برای افرادی که تاکنون نیز از طریق سامانه یکپارچه اقدام به هیچگونه ثبت‌نام خودرویی نکرده بودند، نیز امکان شرکت در این طرح  برایشان فراهم شد.

بر اساس اعلام چهار شرکت کرمان‌موتور، مدیران‌خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا و سانیار موتور پارسیان مبنی بر امکان تحویل خودروی اعلامی در قالب فروش فوق‌العاده (تحویل سه ماهه) از محل افزایش تولید و ظرفیت‌های مازاد، متقاضیان می‌توانستند از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برای ثبت‌نام اقدام کنند.

با توجه به اینکه این مهلت تا امشب (پنجشنبه ۲۷ مهر ماه) در نظر گرفته شده بود، متقاضیان تا پایان امشب فرصت دارند که برای تغییر نوع خودروی خود یا ثبت‌نام جدید اقدام کنند.

پس از پایان مهلت تغییر خودرو مشتری بایستی به سایت خودروساز مراجعه و نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کند تا فرآیند ثبت‌نام نهایی شود.

ذکر چند نکته در این زمینه، ضروری است:

۱- در صورت انتخاب خودرو بیش از ظرفیت موجود در فصول اعلام شده، تخصیص به ترتیب اولویت‌های تعیین شده قبلی، صورت خواهد گرفت.

۲- درصورتی که متقاضی سفارش قبلی خود را لغو اما امکان انتخاب خودروی جایگزین برایش فراهم نشود، کماکان اولویت قبلی وی محفوظ خواهد ماند.

۳- در صورتی که متقاضی، خودروی جدید را انتخاب کند، اما در بازه زمانی مشخص شده توسط خودروساز، مبالغ تعیین شده خودرو را به حساب خودروساز واریز وجه نکند، از اولویت بندی حذف خواهد شد.

شایان ذکر است که پس از ارسال فهرست اولویت‌بندی شده به شرکت‌های خودروساز و اطلاع‌رسانی به متقاضیان، امکان تکمیل وجه به مدت پنج روز فراهم خواهد شد.

نیاز به تاکید مجدد است که زمان اجرای شروع این مهلت ویرایش/ تکمیل ظرفیت‌های خالی از روز دوشنبه (٢۴ مهر ماه) تا امروز پنجشنبه (٢٧ شهریور ماه) در نظر گرفته شده بود و امشب به پایان می‌رسد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه