سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران
  • تا رفع اختلالات بانکی با پول نقد به پمپ بنزین مراجعه کنید
  • نصب یکی از بزرگ‌ترین سکوهای نفتی در خلیج فارس

جعفر عبدالملکی؛

از نقد منصفانه استقبال می کنیم

مدیرکل صداوسیما مرکز کردستان ابراز کرد: دغدغه مشترک همه فعالان رسانه توسعه پایدار در استان کردستان و در نهایت رشد وبالندگی مردمان این دیار است.

جعفر عبدالملکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، جعفر عبدالملکی ظهر امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار  که با حضور جمعی از رسانه های کردستان در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه مشترک همه فعالان رسانه توسعه پایدار در استان کردستان و در نهایت رشد وبالندگی مردمان این دیار است.

مدیرکل صداوسیما مرکز کردستان در ادامه افزود: در استفاده از زبان کردی هیچ محدودیتی نداریم و حدود ۸۰ درصد از برنامه های مرکز کردستان به زبان کردی تولید و پخش می شود.

وی ضمن تأکید بر لزوم پیگیری مطالبات به حق مردم در بخش‌های مختلف، عنوان کرد: انتظار داریم که در سایه هم افزایی و تعامل رسانه‌ای در بین همه فعالان این عرصه در استان کردستان شاهد اقدامات و فعالیت‌های بهتری از سوی مدیران و مسئولان برای کمک به توسعه استان کردستان باشیم.

مدیرکل صدا و سیمامرکز کردستان ضمن تاکید بر بهره برداری از ظرفیت‌های رسانه‌ای در راستای کمک به توسعه این استان، افزود: هدف نهایی همه ما در هر جایگاهی که هستیم کمک به اقتدار و عزت بیشتر کشورمان است و به همین دلیل باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای در راستای نیل به این هدف به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به وضعیت و جایگاه فعلی شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان، گفت خوشبختانه اعتماد و همراهی بسیار خوبی از سوی مردم از برنامه‌های تولیدی و شبکه‌های استانی صدا و سیمای مرکز کردستان صورت می‌گیرد.

وضعیت مناسب جذب مخاطب شبکه استانی

عبدالملکی یادآور شد: بر اساس آخرین ارزیابی‌های صورت‌گرفته هم اکنون برنامه‌های سیمای مرکز کردستان با جذب ۷۲ درصد مخاطب و برنامه‌های صدا نیز با جذب ۴۴.۵ درصد مخاطب دارای وضعیت خوبی در میان سایر مراکز استانی قرار دارد.

وی با اشاره به موفقیت‌های اخیر در راستای جذب نظر مخاطبان برای همراهی با برنامه‌های شبکه استانی مرکز کردستان، بیان کرد: خوشبختانه هم اکنون همراهی بسیار خوبی از سوی مردم با برنامه‌های سیمای مرکز کردستان وجود دارد و به همین دلیل ما باید تلاش کنیم تا میزان اعتماد آنها به برنامه‌های خود را نیز افزایش دهیم.

عبدالملکی بر تعامل هر چه بهتر مردم و با رسانه ملی در استان کردستان به عنوان یک نیاز لازم و ضروری تاکید کرد و گفت: هرچند که هم اکنون ارتباط خوبی بین رسانه و مردم به وجود آمده است ولی این وضعیت مورد رضایت ما نیست و باید تلاش کنیم تا در راستای ارتقاء آن برنامه‌های بهتری اجرایی و عملیاتی شود.

مدیرکل صدا و سیما مرکز کردستان اظهار کرد: زمانی رسانه به خود می بالد که تبلور عینی نظرات مردم در آن وجود داشته باشد، یعنی مردم بتوانند به راحتی مطالبات و خواسته‌های خود را در رسانه مطرح کنند و این ارتباط و تعامل مهمترین سرمایه برای هر رسانه‌ای به شمار می‌رود.

وی در ادامه ضمن اشاره به فعالیت‌های خوب خبرگزاری‌های سراسری در استان کردستان، عنوان کرد: خوشبختانه هم اکنون تعامل بسیار خوبی بین شبکه استانی و بخش زیادی از جامعه رسانه‌ای استان وجود دارد و فعالیت‌ها و اقدامات شبکه استانی از طریق خبرگزاری‌ها به بهترین شکل ممکن اطلاع‌رسانی می‌شود.

عبدالملکی تبیین، نظارت و مطالبه‌گری را سه رسالت اصلی رسانه‌ها در استان کردستان عنوان کرد و افزود: در کنار بحث نظارت و مطالبه‌گری بر فعالیت مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی ما باید واقعیت‌های نظام و جامعه را به بهترین شکل ممکن برای مردم تبیین کنیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم امیدآفرینی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان، یادآور شد: همه ما در رسانه‌ها باید تلاش کنیم ضمن بیان واقعیت‌ها، انعکاس کمبودها و کاستی‌ها زمینه را برای افزایش امید در بین نسل جوان فراهم کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: ما تلاش می‌کنیم تا از همه ظرفیت‌های موجود نیروی انسانی در سطح استان در راستای کمک به ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کردستان استفاده کنیم.

وی بر لزوم همکاری و مشارکت بهتر نخبگان با شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان، عنوان کرد: شبکه کردستان متعلق به همه کسانی است که دل در گرو انقلاب و نظام اسلامی دارند و به همین دلیل ما هیچ محدودیتی در راستای انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در تمامی بخش‌ها را نداشته و سعی می‌کنیم که نخبگان به بهترین شکل ممکن با شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان ارتباط مستمری داشته باشند.

عبدالملکی در پایان با اشاره به لزوم مطالبه گری رسانه ملی در استان گفت: باتهیه کننده برنامه مستند تلویزیونی ((شوک)) مذاکراتی صورت گرفته که در آینده ای نزدیک چندین قسمت از این مستند در استان کردستان تهیه، تولید و پخش خواهد شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه