English

رییس سابق بسیج زنان کشور؛

نقش زنان در فرهنگ و تمدن سازی موثر تر از مردان است

رییس سابق بسیج زنان کشور گفت: نقش زنان در فرهنگ و تمدن سازی موثر تر از مردان است.

نقش زنان در فرهنگ و تمدن سازی موثر تر از مردان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مریم ورزدار رئیس سابق بسیج زنان کشور گفت: زنان در جامعه ما در صف مقدم مقابله و پیشگیری از تهدید نرم فرهنگی دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا هستند و باید با بصیرت وظفه دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

وی در همایش زنان بسیجی یزد افزود: زنان بخاطر مادر بودن؛ همسر بودن و حتی دختر بودن بسیار می‌توانند در حوزه سبک زندگی نقش‌آفرین باشند. 

وی ادامه داد: امروز هنوز بسیج در دفاع مقدس به سر می برد اما جنگ زمان حال جنگ نرم است و  زنان ، مادران و دختران در کشور ما بدون شک پیش قراولان این عرصه هستند.

عضو هیات علمی دانشگاه امام‌صادق (ع) اظهار داشت: زنان در عرصه فرهنگ بیشتر از مردان می‌توانند موثر باشند زیرا  ابزارهایی که در حوزه فرهنگ  در اختیار  دارند قدرتمندتر از ابزارهایی است که  در اختیار مردان است.

ورزدار تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی توجه امام به نقش کلیدی زنان در بحث تمدن‌سازی بود باید باید با درک شرایط زمانی و مکانی برای تحقق اهداف نظام و ولایت حرکت کرد.

وی خاطر نشان کرد: زنان بسیجی و مادران قهرمان باید بر اساس ارزش‌های دینی و انقلابی و توصیه‌های مقام معظم‌رهبری در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و تربیت نسل مومن اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر