English

ادارات برخی شهرستان های گیلان تعطیل شد/آمادگی کامل ستاد بحران استان گیلان

بر اساس تصمیم مدیریت بحران استانداری گیلان به ریاست اسدالله عباسی استاندار، در پی بارش برف و برودت هوا؛ ادارات چهار شهرستان استان به جز دستگاه های امدادی و خدمات رسان امروز (دوشنبه) به دلیل بارش برف تعطیل شد.

ادارات برخی شهرستان های گیلان تعطیل شد/آمادگی کامل ستاد بحران استان گیلان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، با مشاهده تداوم بارش برف در استان ادارات شهرستان های رشت، امروز تعطیل اعلام شده است.

با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف، بدینوسیله به اطلاع می رساند کلیه ادارات، نهادها، سازمان ها و مدارس سطح شهرستانهای رشت، آستانه اشرفیه، لاهیجان و سیاهکل به استثنا دستگاه های امدادی و خدمات رسان امروز دوشنبه 7 اسفند ماه تعطیل اعلام می گردد.

استاندار گیلان صبح امروز نیز ضمن بازدید میدانی از محورهای مواصلاتی ورودی استان و بخش های مختلف این مسیر، با برگزاری جلسه ستاد بحران در محل ستاد مدیریت بحران استان، گفت: در زمان حاضر مشکلی در حوزه آب و گاز وجود ندارد ، در برخی از مناطق با قطعی برق مواجه هستیم که نیروهای شرکت برق در مناطق مختلف دچار قطعی، در حال رفع مشکل هستند.

عباسی افزود: در مناطق کوهستانی استان گیلان بیش از یک متر برف باریده است  و بازگشایی راه ها همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی انرژی در استان از مردم خواست به توصیه‌های ادارات گاز و شرکت برق در مدیریت مصرف توجه کنند تا ایام بارش برف این نعمت الهی  را هم با کمترین قطعی و مشکل و به خوبی سپری کنیم.

استاندار گیلان در ادامه بر ضرورت پرهیز از ترددهای غیرضرور در مناطق مختلف برف گیر گیلان تاکید و اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان و عضو ستاد بحران در آماده باش هستند  و تمامی مسئولان از جمله فرمانداران و مدیران دستگاه های خدمات رسان و امدادی در محل ماموریت خود حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌های برخی از شهرستان‌های گیلان نیز امروز تعطیل اعلام شده است، افزود: راه های اصلی و ورودی و خروجی استان باز بوده و تردد با کندی انجام می شود.

مدیرکل مدیرت بحران استانداری گیلان تاکید کرد: بانک ها و دستگاه خدمات رسان در این شهرستان ها فعال خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر