English

در مراسمی معنوی؛

مردم بانه برای شهدای خدمت سوگواری کردند

مراسم سوگواری شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جهمور و هیات همراه در مسجد امام حسین (ص) بانه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مرزدار این شهرستان، مسئولین، ماموستایان دینی، نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

مردم بانه برای شهدای خدمت سوگواری کردند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، مراسم باشکوه سوگواری برای شهادت رییس جمهور و هیات همراه در مسجد امام حسین (ص) شهرستان بانه  با حضور امامان جمعه و جماعت، اقشار مختلف مردم مرزدار بانه، مسئولین شهرستان، و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

امام جمعه موقت شهر بانه در این مراسم با اشاره اینکه رییس جمهور ایران در راه خدمت به مردم و در حال انجام کاری جهادی به شهادت رسید گفت: آیت الله رییسی تنها رییس جمهوری بودند که خود را به عنوان خادم ملت معرفی می کردند.

ماموستا جمال کریمی افزود: در سفرهای استانی و شهرستان ریاست جمهوری بر این تاکید داشتند که خدمتگذاری به مردم تنها موضوعی است که برای همیشه ماندگار است و به مسئولین توصیه می کردند که با مردم و همراه باشند و برای خدمت به مردم تلاش جهادی انجام دهند.

وی اظهار داشت: آخرین سفر ریاست جمهوری هم برای خدمت به مردم و تقویت بنیه اقتصادی در راستای ترویج شعار مقام معظم رهبری انجام دادند که در یک سانحه ناگوار به شهادت رسیدند.

ماموستا کریمی به جایگاه شخصیتی آیت الله رییسی در جهان اشاره کرد و گفت: ایشان جایگاه ویژه ای در جهان داشتند و شخصیتی بزرگ داشت که سران دیگر کشورهای احترام خاصی برای ایشان قائل بودند.

وی افزود: مسئولین کم کار و ناتوان در دولت ایشان جای نداشتند و اعلام می کردند هر مسئولی که توان انجام وظایف خود را ندارد باید کنار برود.

ماموستای اهل سنت بانه نیز در ادامه با اشاره به خصوصیات بارز شخصیت آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور جمهور اسلامی ایران گفت: مردمی بودن، متواضع و فروتنی از مهمترین خصوصیات بارز این عالم دینی و سیاستمدار انقلابی بود و مردم خدمات ایشان را هرگز فراموش نمی کنند.

ماموستا کمال حسینی ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری و ملت ایران افزود: با توجه به خدمات ارزنده ایشان بویژه خدمت به اقشار کم برخوردار و محروم در دوره ریاست جمهوری مردم امیدوار بودند که در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ایشان رای بدهند و همچنان این مسئولیت خطیر را به آیت الله رییسی بسپارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه