English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

توجه به تحصیل علم از راه های خدمت به نظام است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: توجه به تحصیل علم و دانش یکی از راه های خدمت به نظام و انقلاب اسلامی ایران است و آموزش و پرورش باید این رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

توجه به تحصیل علم از راه های خدمت به نظام است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسم نمادین زنگ انقلاب در مدرسه شهید نامدار مرادی سنندج، گفت: دستاوردهای ۴۵ ساله نظام اسلامی تمام منطقه را تحت الشعاع قرار داده است و این مهم نتیجه دستیابی ما به فناورهای مختلف است که توسط جوانان این مرز و بوم حاصل شده است لذا اگر بخواهیم به این مملکت خدمت کنیم باید به فراگیری علم و دانش توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلاب معنویت است لذا دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت باید در کنارتحصیل علم به معنویت و خودسازی توجه داشته باشند، چرا که هرکس در این انقلاب اهل خودسازی نباشد موفق نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: حب وطن یک اصل اساسی دیگر در این نظام و انقلاب است و بی شک حب این مملکت و دین جزو اصول اساسی و تاکید رهبری است و همه باید دوستدار کشور بوده و اجازه ندهیم جوانان و نوجوانان ما در دام خائنان بیفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان هم در این مراسم  بیان کرد: مردمی بودن ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم با تمام توان دربرنامه های دهه فجر شرکت کرده و براساس شعارهای انتخاب شده عمل کنیم.

هاشم ناظمی جلال ادامه داد: تمام برنامه های ما در آموزش و پرورش در ایام دهه فجر پیوست انتخاباتی خواهد داشت و تلاش می کنیم زمینه مشارکت حداکثری مردم و دانش آموزان و فرهنگیان را در انتخابات پیش رو فراهم کنیم.

وی یادآور شد: در این ایام در مجموعه آموزش و پرورش همصدا با مردم ایران و با بهره گیری از رهمنودهای مسئولان T زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و جشن های پیروزی انقلاب فراهم خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه