English

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری:

۲ هزار صندوق رای در کردستان مستقر می شود

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان گفت: در انتخابات اسفند سال جاری در کردستان حدود ۲ هزار صندوق اخذ رای مستقر می شود.

۲ هزار صندوق رای در کردستان مستقر می شود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، محمد رضایی روز سه‌شنبه در همایش نقش احزاب و رسانه ها در انتخابات که در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز کردستان برگزار شد، افزود: تا ۱۹ بهمن نتایج نهایی نامزدهای تایید شده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام می شود و یکی از مباحث حائز اهمیت برای همه ما مشارکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش رو است.

رضایی یکی از نمادهای دموکراتیک بودن و مولفه های قدرت هر جامعه ای را حضور مردم در پای صندوق های رای خواند و گفت: در دنیا با وجود توسعه فناوری همچنان صندوق رای مستقر می شود و مردم برای رای دادن به آن مراجعه می کنند که این بیانگر نقش و تاثیرگذاری حضور اقشار مختلف در این رویداد سیاسی است.

وی بیان کرد: کشور ما در منطقه ای قرار گرفته که با فضایی ناآرام و حضور نیروهای فراملیتی مواجه است و در دل این دریای نامتلاطم، جمهوری اسلامی ایران باثبات در منطقه ایستاده است که یکی از مولفه های قدرت آن به پشتوانه مردمی بر می گردد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان ادامه داد: حوزه نخبگی همیشه در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات تاثیرگذار است چراکه جامعه به نحوه رفتار و برخورد این افراد چشم دوخته است.

رضایی اظهار کرد: در فرآیندهای اجتماعی و ساحت های سیاسی این نکته برجسته است که گفتار و نوشتار باید به گونه ای باشد عوام متوجه شوند و خواص هم آنرا بپسندند.

وی اضافه کرد: انتقال مفاهیم انتخابات هم باید با در نظر گرفتن نکته مذکور باشد و در این بخش نقش احزاب و رسانه ها و جریان های سیاسی پررنگ تر است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان ادامه داد: به هر میزان زبان جامعه هدف را متوجه شویم بهتر می توانیم مفاهیم را به آنها منتقل کنیم.

رضایی با بیان اینکه در جامعه مدرن احزاب و رسانه ها نقش حلقه های میانی دارند، بیان کرد: امروزه کارآمدی و فناوری بیشتر مورد توجه و قضاوت نسل جدید بوده و وجود این دو ویژگی در اقناع جوانان اثرگذار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه