سرخط خبرها
  • پیشنهاد ۲ ساله پرسپولیس برای اسکوچیچ ارسال شد
  • صف‌های طولانی برای خروج از اوکراین در منطقه لووف تشکیل شده است
  • ️منابع عبری: ارتش اسرائیل برای مقابله با هر تهدیدی از سوی ایران آماده می‌شود
  • تمام بلیت های بازی ایران نیوزلند فروخته شد و مجموعا ۷۰ هزار هوادار در استادیوم حضور خواهند داشت
  • قول مجلسی: امسال در هیچ شهری مشکل آب نخواهیم داشت!
  • معاون وزارت کشور: دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت آرد و نان ندارد

چلسی، لندنی‌ها را از پیش رو برداشت

آبی‌های لندن توانستند برد قاطعی برابر رقیبشان در لیگ برتر به دست بیاورند.

چلسی
به گزارش خبرگزاری موج

، در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و وستهام برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری سه بر صفر آبی‌ها همراه بود.

نیکولاس جکسون (دو بار) و کول پالمر برای آبی‌های لندن در این بازی گلزنی کردند.

در ادامه دیدارهای این هفته لیورپول با بورنموث و یونایتد با پالاس روبه‌رو خواهد شد.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه