English

خسرو حیدری:

در حق ساپینتو اجحاف شده است

مربی استقلال گفت: در حق ساپینتو اجحاف شده است خصوصا هفته گذشته که غریبانه اخراج شد، حالا گذشته ولی داوران باید مقداری با آقای ساپینتو مهربان شوند. آن‌ها حساس شده‌اند و حتی اگر داور وسط ندیده باشد، می‌آید و به آقای ساپینتو کارت زرد می‌دهد.

در حق ساپینتو اجحاف شده است

به گزارش خبرگزاری موج، استقلال امروز در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر یک نفت مسجد سلیمان را شکست داد. خسرو حیدری، مربی استقلال پس از این بازی اظهار کرد: خدا را شکر چند هفته‌ای است که روند خوبی پیش گرفتیم. شما می‌بینید که هر بازی برای ما فینال است. بازی‌های اخیر خیلی برای ما مهم بود و سه امتیاز بازی با نفت هم اهمیت زیادی برای ما داشت.

او درباره محرومیت‌های تکراری ساپینتو گفت: وقتی ایشان نیست، مسئولیت من و روی ماتا بیشتر می‌شود. در حق ساپینتو اجحاف شده است خصوصا هفته گذشته که غریبانه اخراج شد. حالا گذشته ولی داوران باید مقداری با آقای ساپینتو مهربان شوند. آن‌ها حساس شده‌اند و حتی اگر داور وسط ندیده باشد، می‌آید و به آقای ساپینتو کارت زرد می‌دهد.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا ساپینتو از نیروی انتظامی دلجویی کرده است؟ توضیح داد: ایشان بعد از این که اخراج شد به سمت هواداران خودمان رفت و خوشحالی کرد ولی هنگام خروج از زمین مشکلی پیش آمد که خدا را شکر حل شد.

حیدری درباره وضعیت داوری لیگ برتر گفت: من فکر می‌کنم در حق استقلال اجحاف شده است. در بازی قبلی دو پنالتی ما گرفته نشد، یک بازیکن آن‌ها باید اخراج می‌شد که نشد ولی هیچ اتفاقی نیفتاد. با این حال در بازی‌های دیگر که اتفاقی می‌افتد، سریعا همه به داور و فدراسیون حمله می‌کنند با این حال وقتی ما اعتراض می‌کنیم سریع محروم می‌کنند. دیوار استقلال کوتاه است خصوصا در داوری‌ها که در هر بازی دو، سه پنالتی برای ما گرفته نمی‌شود.

او در پایان درباره وضعیت علیرضا رضایی بیان کرد: او وضعیت خوبی امروز داشت ولی متاسفانه مصدوم شد تا سینا سعیدی‌فر در دروازه قرار بگیرد. رضایی شرایط خوبی دارد. ضمن این که از بازی بعدی سیدحسین حسینی درون دروازه قرار می‌گیرد.

 

 

بیشتر بخوانید:

استقلال نفت مسجد سلیمان را آتش زد/ از برزخ تا بهشت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه