English

پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد

بازی پرسپولیس و نساجی آخرین دیدار این دو تیم در نیم فصل اول با برد 5 بر 1 برابر تیم نساجی به پایان رسید و با این نتیجه پرسپولیس قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد.

پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد

به گزارش خبرگزاری موج، بازی پرسپولیس و نساجی آخرین دیدار این دو تیم در نیم فصل اول  بود و شاگردان یحیی گل‌محمدی به دنبال کسب سه امتیاز و قهرمانی نیم فصل بودند و در نهایت تیم پرسپولیس با 5 گل توانست جایگاه خود را در جدول رده بندی تثبیت کرده و قهرمان نیم فصل باشد.

 

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر (88- سیامک نعمتی)، اسدبیگی، میلاد سرلک (68- کمال کامیابی نیا)، سعید صادقی (39- وحدت حنانوف)، مهدی ترابی، وحید امیری(88- حامد پاکدل) و محمد عمری (68- فرشاد فرجی)

 

ترکیب نساجی
علیرضا حقیقی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، حامد شیری، صابر حردانی(62-آداما نیانه)، علیرضا ابراهیمی، احمد موسوی(62-حسین زامهران)، رضا جعفری، علی شجاعی، محمد شریفی و کریم اسلامی
سرمربی: حمید مطهری

 

اخطار:

پرسپولیس: میلاد سرلک (32) مهدی ترابی(58)
نساجی: ایوب کلانتری (34) احمد موسوی(58) حامد شیری(85)

 

 اخراج:

پرسپولیس: مهدی ترابی(58)

 

شرح گل:

پرسپولیس 1 - نساجی 0 (گئورگی گولسیانی - دقیقه 8): ضربه وحید امیری به دست علیرضا ابراهیمی خورد تا داور برای پرسپولیس پنالتی بگیرد. گئورگی گولسیانی پشت توپ ایستاد و ضربه خود را به سمت راست زد که توپ را برخورد به دست علیرضا حقیقی تبدیل به گل شد.

پرسپولیس 1 - نساجی 1 (ایوب کلانتری- دقیقه 10): شوت ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه و ضربه ایستگاهی، به دیواره دفاعی پرسپولیس و وحید امیری برخورد و با تغییر مسیر در درون دروازه بیرانوند قرار گرفت.

پرسپولیس 2 - نساجی 1 (محمد عمری - دقیقه 21): پاس علیرضا حقیقی با اشتباه حامد شیری در اختیار محمد عمری قرار گرفت و او پس از ورود به محوطه جریمه و شلیک توپ به طاق دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

پرسپولیس 3 - نساجی 1 (محمد عمری- دقیقه 30): شروع بسیار خوب و سریع علیرضا بیرانوند باعث شد تا توپ به سعید صادقی برسد و او توپ را به محمد عمری سپرد و این بازیکن با فرار از کمند مدافع حریف و دریبل علیرضا حقیقی، سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

پرسپولیس 4 - نساجی 1 (دانیال اسماعیلی‌فر - دقیقه 51): ضربه وحید امیری در موقعیت تک به تک به تیرک دروازه خورد و سپس وحدت حنانوف توپ را روی دروازه فرستاد که علیرضا حقیقی به شکلی عجیب توپ را دفع کرد تا دانیال اسماعیلی فر گل سوم را بزند.

پرسپولیس 5 - نساجی 1 (دانیال اسماعیلی فر - دقیقه 54): پاس در عمق مهدی ترابی در غیاب مدافعان نساجی به دانیال اسماعیلی فر رسید و در حالی که حقیقی هم برای لحظه ای زمین خورد، دانیال ضربه نهایی را زد و تیمش را به گل پنجم رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه