English

مدافع تیم ملی فوتبال ایران:

با تجربه‌تر از جام جهانی قبلی هستیم

مدافع تیم ملی فوتبال گفت:2018 همه بازیکنان جوان بودیم و پخته نبودیم، اما الان به دلیل انجام بازی های بین المللی زیاد با تجربه تر شدیم.

با تجربه‌تر از جام جهانی قبلی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی پورعلی گنجی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: جام جهانی ویترین و جای بزرگی برای همه تیم‌هایی است که در آن حضور دارند. امیدوارم با تمرین خوب و تمرکز کلی بچه‌ها به هدف اصلی خودمان که صعود است ، دست پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است که در این دوره هم بتواند بازی کند، گفت: بازی کردن برای تیم ملی آرزوی هر تیمی است و اگر من هم بتوانم یک دقیقه بازی کنم، سرم را می‌گذارم. 

مدافع تیم ملی در مورد صعود تیم ملی گفت: بردن راحت نیست. همه تیم ها می‌آیند که برای کشورمان افتخار کسب کنند و پیروز شوند. ما هم نشان دادیم همه از جان و دل بازی می‌کنیم. شاید از لحاظ کیفی به دلیل شرایط اروپایی‌ها در سطح آنها نباشیم، اما تمام تلاش مان را می‌کنیم که جلو آنها بایستیم. حریفان ما خوب هستند و ما هم هدف مان کسب نتایج خوب است.

پورعلی گنجی در مورد اینکه تیم الان با 2018 چه تفاوتی دارد، گفت: 2018 همه بازیکنان جوان بودیم و پخته نبودیم، اما الان به دلیل انجام بازی های بین المللی زیاد با تجربه تر شدیم. بازی‌های راحتی نداریم، اما صعود از این مرحله امکانپذیر است و این قول را از طرف خودم و بچه‌ها می‌دهم که سرمان را برای موفقیت تیم ملی بگذاریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه