English

هفته هشتم لیگ برتر؛

تقسیم امتیازها صدر جدول را موقتا «آبی» کرد

تیم فوتبال استقلال در مسابقه ای از هفته هشتم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت.

تقسیم امتیازها صدر جدول را موقتا «آبی» کرد

به گزارش خبرگزاری موج، شاگردان ساپینتو امروز در ورزشگاه آزادی میزبان جواد نکونام و تیمش هستند.

گزارش لحظه ای این بازی به شرح زیر است:

 

بیشتر بخوانید:

اعلام برنامه مسابقات هفته های نهم تا یازدهم لیگ برتر

 

هفته هشتم لیگ برتر ؛ ۱۴۰۱/۷/۱۵

 

ورزشگاه:آزادی

 

داور:حمید حاج ملک 

کمک ها:  محمدرضا منصوری – فرهاد فرهادپور – علی بای

 

اخطار:

*استقلال:میرزایی(۷۶)/ خسرو حیدری(۸۰)/رافائل(۸۳)

*فولاد:ساسان انصاری(۴۸)

 

اخراج

 

ترکیب تیم فوتبال استقلال:سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی(سید ابوالفضل جلالی دقیقه ۴۶)، روزبه چشمی( سعید مهری دقیقه ۷۵)، آرش رضاوند(نیک نفس دقیقه ۷۵) ،مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، پیمان بابایی(سجاد شهباززاده دقیقه ۸۵)  و مهدی قایدی(رضا میرزایی دقیقه ۷۵) / سرمربی: ساپینتو

 

ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان:کریستوفر کنت(شهاب گردان دقیقه ۴۶)، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، وریا غفوری(کوشکی دقیقه 63)، ساسان انصاری، احسان پهلوان(علی قربانی دقیقه ۶۳) و مجید علیاری/ سرمربی: جواد نکونام

 

شرح گل:

دقیقه ۱۶(استقلال ۰ - ۱ فولاد خوزستان): ارسال مهدی شیری از روی نقطه کرنر با ضربه سر ناموفق حمید بوحمدان همراه شد و مهدی پور،بازیکن استقلال سعی در دور کردن توپ داشت اما در اختیار آبشک قرار گرفت. این بازیکن با ضربه سر خود موقعیت را در اختیار مجید علیاری قرار داد و این بازیکن سرخ پوش دروازه استقلالی ها را باز کرد.

دقیقه ۶۲(استقلال ۱ - ۱ فولاد خوزستان):استفاده از شلوغی محوطه جریمه و خالی بودن دروازه سبب شد تا استقلال روی پاس مرادمند و ضربه محمد محبی به گل دست تساوی دست یابد. این بازیکن هفته گذشته نیز مقابل گل گهر برای آبی ها گلزنی کرد.

 

شرح بازی:

استقلال امروز در حالی از ساعت ۱۷ به مصاف فولاد خوزستان رفت که ساپینتو، سرمربی آبی ها به دلیل محرومیت بازی را از روی سکوها مشاهده می کرد. ترکیب تیم فوتبال استقلال برای تقابل با شاگردان جواد نکونام بدون هیچ تغییری نسبت به بازی مقابل گل گهر انتخاب شده بود و دو تیم در نیمه نخست موقعیت هایی را روی دروازه های یکدیگر به وجود آورند.

در این نیمه از مسابقه این سرخپوشان اهوازی بودند که موفق شدند یک گل وارد دروازه استقلال کرده و با پیروزی راهی رختکن شوند. همچنین از نکات هم بازی امروز و ترکیب تیم فولاد خوزستان می توان به حضور وریا غفوری در ترکیب اصلی این تیم با وجود حواشی هفته گذشته اشاره کرد.

در نیمه دوم جواد نکونام مجبور به یک تعویض اجباری شد و دروازه بان خود را به دلیل مصدومیت از زمین بیرون کشید و به جای او شهاب گردان را به زمین فرستاد؛ تغییراتی که در ادامه سبب شد فولادی ها برتری خود مقابل استقلال را از دست بدهند.گل تساوی استقلالی ها روی اشتباه دروازه بان تعویضی به ثمر رسید و این نتیجه با پایان مسابقه حفظ شد.

با این نتیجه و تقسیم امتیازها در تهران، استقلال 15 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رفت تا پرسپولیس بازی خود را مقابل سپاهان تا دقایقی دیگر انجام دهد. فولاد نیز با 11 امتیاز و هم امتیاز شدن با تراکتور موقتا به رده پنجم رفت.

باید دید پرسپولیس می تواند سپاهان را از پیش رو بردارد و دوباره صدر را تصاحب کند یا میدان را در هفته هشتم به استقلال واگذار می کند.

 

بیشتر بخوانید:

گل گهر 1 - 2 استقلال؛ پیروزی در وقت اضافه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه