English

بازی فوتبال ایران و عراق/ پیروزی برابر عراق مساوی است با جشن صعود به جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در صورت پیروزی مقابل عراق می تواند صعود زودهنگام به جام جهانی را جشن گرفته و ۳ بازی آینده‌اش را به صورت تشریفاتی برگزار می‌کند.

بازی فوتبال ایران و عراق/ پیروزی برابر عراق مساوی است با جشن صعود به جام جهانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج، تیم ملی فوتبال ایران فردا پنجشنبه ۷ بهمن ساعت ۱۸:۰۰ در چارچوب هفته هفتم مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی فوتبال عراق خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی فوتبال ایران و عراق از شبکه سه سیما

دیدار رفت این دو تیم با پیروزی سه بر صفر تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسید، ایران تاکنون با کسب ۱۶ امتیاز از ۶ بازی (بدون باخت) در صدر جدول گروه نخست است و عراق هم در حال حاضر  با ۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. با توجه به اینکه دو تیم مستقیم به جام جهانی صعود می‌کنند و کره جنوبی با ۱۴ امتیاز در رده دوم و امارات با ۶ امتیاز در رده سوم ایستاده اند بنابراین فاصله ایران با تیم سوم (امارات) ۱۰ امتیاز است که حتی در صورت پیروزی در هر ۴ دیدار باقی مانده جمع امتیازاتش به عدد ۱۸ می‌رسد اما شاگردان اسکوچیچ برای اینکه صعود خود را به جام جهانی قطر قطعی کند از 4 بازی باقیمانده فقط به سه امتیاز نیاز دارند که با پیروزی مقابل عراق ۱۹ امتیازی شده و از امارات پیشی گرفته و می‌توانند با خیالی آسوده جواز حضور در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان را کسب کنند و سه بازی آینده خود را به صورت تشریفاتی برگزار کنند در مقابل شکست عراق در بازی فردا می‌تواند به معنای قطع امیدش از صعود به جام جهانی باشد.

بیشتر بخوانید:

عراق با ۴ غایب کرونایی برابر ایران

داور بازی ایران و عراق 

قضاوت این دیدار بر عهده داوران استرالیایی خواهد بود. همچنین کریستوفر جیمز بیث داور اول به همراه آنتون شتینین و اشلی وارویک بیکام، کمک داوران اول و دوم و شاون رابرت ایوانس کمک چهارم قضاوت این بازی را برعهده خواهند داشت.

همچنین ناظر داوری این بازی عبدالکریم حسونه از اردن است.

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال کشورمان

علیرضا بیرانوند - شجاع خلیل زاده - سیاوش یزدانی - صادق محرمی - امید نورافکن - سعید عزت اللهی - میلاد سرلک - علی قلی زاده - علیرضا جهانبخش - شهاب زاهدی - سامان قدوس.

بازی ایران و عراق باتماشاگر برگزار می‌شود

برگزاری بازی ایران و عراق با حضور تماشاگر 

امروز دولت مجوز حضور تماشاگران زن و مرد را برای این دیدار  صادر کرد براین اساس حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و عراق گفت: حضور هواداران در ورزشگاه آزادی با دستور ویژه رئیس جمهور قطعی شده است. درباره زمان و نحوه خرید بلیت، از طریق رسانه‌های فدراسیون فوتبال به هواداران اطلاع رسانی می‌کنیم.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه