English

دربی ۹۴ به زبان آمار/ بد شانسی پرسپولیس در روز خوش شانسی استقلال

دربی 94 با تمام حواشی قبل از آن دیروز برگزار شد و بازی روان قرمزپوشان دربی 94 را در زمره یکی از بهترین دربی های تاریخ قرار داد.

دربی 94 به زبان آمار/ بد شانسی پرسپولیس در روز خوش شانسی استقلال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا برنامه دیدار های لیگ برتر فوتبال به هم بریزد و دربی 94 که قرار بود در هفته هشتم لیگ برگزار شود با تاخیری 2 هفته ای در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

دربی 94 شاید یکی از تاکتیکی ترین دربی های حداقل چند سال اخیر بود که کفه ترازوی آن بیشتر به سمت تیم قرمز پوش میدان یعنی پرسپولیس سنگینی می کرد.

اگر اشتباه دقیقه 1 بازیکنان پرسپولیس نبود تک گل استقلال در نیمه اول به ثمر نمی رسید و جریان بازی به شیوه دیگری ادامه پیدا می کرد. اما این اشتباه استقلال را در دقیقه یک به گل رساند و این اولین خوش شانسی استقلال در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید:

گزارش زنده بازی دربی ۹۴/ استقلال 2 پرسپولیس 2

پرسپولیس که در سال های اخیر بهترین کیفیت فوتبال در لیگ ایران را به نمایش گذاشته است با تمام بی مهری های صورت گرفته در حق این تیم و تار و مار کردن بازیکنانش در فصل نقل و انتقالات و انتقاداتی که از شیوه بازی این تیم در هفته های گذشته به این تیم وارد شده بود، اما بار دیگر سطح کیفی خود را در زمین هموار آزادی و در مقابل یکی از بهترین تیم های حال حاضر لیگ نشان داد تا جایی که استقلال تقریبا حرفی برای گفتن نداشت و دو توپ از 4 توپی که روانه دروازه پرسپولیس کردند تبدیل به گل شد آن هم در بهترین زمان های ممکن.

اگر از لحاظ آماری بخواهیم به این دیدار نگاهی بیندازیم در کل پرسپولیس 6 موقعیت گل داشت که از این تعداد 2 گل وارد دروازه استقلال شد و استقلال با داشتن 2 موقعیت گل به این مهم دست یافت تا دربی 94 با تساوی 2 بر دو به پایان برسد.

پرسپولیس 13 شوت به سمت دروازه استقلال روانه کرد که 7 توپ آن درون چارچوب دروازه رشید مظاهری قرار داشت و استقلال با 4 شوت و 3 شوت درون دروازه تفاوت فاحشی از نوع و کیفیت ارائه شده بازی در زمین را به نمایش می گذارد.

پرسپولیس با مالکیت 56 درصدی سوار بر زمین بازی بود و با دادن 412 پاس در این دیدار برتری خود را در زمین بازی به رخ همگان کشید. اما از طرفی استقلال با 44 درصد مالکیت توپ و 259 پاس تیم برتر میدان نبود و تنها خوش اقبالی در دقیقه ابتدایی و انتهایی بازی یک امتیاز مهم و شادی آور را براس استقلال به ارمغان آورد.

تحلیل کلی آمار های دربی 94 و همچنین سبک بازی تیم یحیی گل محمدی نشان می دهد این تیم پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا دوباره به حالت قبل خود بازگشته و احتمالا در هفته های آتی با بازی زیبایی که از خود به نمایش می گذارد خیز بلندی برای پنجمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ و حضور در مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا خواهد برداشت. فقط تنها توصیه ای که به کادر و بازیکنان پرسپولیس می توان کرد دوری از حاشیه و تمرکز بر روی بازی های خود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • دخی کرد ولر

    مثل همیشه اس اس برنده میشه جونم فدایه تیمم هشتک

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه