English

گزارشی از جلسه مدیران باشگاه های ایرانی؛

نمایندگان ایران زیر بار حکم AFC نمی روند/ انصراف در صورت سلب میزبانی از ایران

چهار نماینده ایران تنها در صورتی حاضر به حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌ شوند که بتوانند در ایران میزبان رقبایشان باشند، در غیر این صورت از این رقابت‌ ها کناره‌ گیری می‌ کنند.

نمایندگان ایران زیر بار حکم AFC نمی روند/ انصراف در صورت سلب میزبانی از ایران

به گزارش خبرگزاری موج، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد: میزبانی تیم‌ های ایرانی از حریفان در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

براین اساس صبح امروز مدیران چهار باشگاه استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند جلسه ای را در فدراسیون فوتبال تشکیل دادند.

مالک باشگاه شهرخودرو دراین خصوص اظهار کرد: قرار شد که فقط و فقط در کشور خودمان بازی کنیم. آقایان تبعات قبول این موضوع را پیش‌بینی کردند که اگر قبول کنیم، بازی در کشور ثالث بازی کنیم، به بازی‌های ملی و بعدها هم به کلیه ورزش‌ها کشیده می‌شود که موجب کاهش کیفیت ورزش ایران خواهد شد. باز هم باید اشاره کنم که عزت و شرف فوتبال ایران از هر رویدادی مهم‌تر است.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز با بیان اینکه وقتی که ما در کشور خود بازی نکنیم، در امتیازگیری دچار مشکل می‌ شویم، گفت: ما قطعا اصرار داریم که بازی‌ها در استادیوم و کشور خودمان برگزار شود. من در بازی کردن با نمایندگان عربستان در کشور ثالث هم اعتراض دارم و باید این مسائل مورد بررسی قرار بگیرند.

محمدحسن انصاری‌ فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز با بیان اینکه میزبانی در بازی‌ های خانگی را حق خودمان می‌دانیم و باید از آن بهره‌مند شویم، اظهار داشت: باید مقابل این حکم ایستادگی کنیم چون اگر این اتفاقات رخ بدهد، سایر رشته‌های ورزشی ما از طریق کمیته بین المللی المپیک هم محروم می‌شوند.

وی تاکید کرد: به خاطر حیثیت و آبروی کشورمان زیر بار این موضوع نمی‌رویم و قاطعانه مقابل خواسته AFC می‌ایستیم. کشور ما امن است و حق هوداران خودمان می‌دانیم که از بازی‌های خانگی بهره‌مند شوند و نباید هواداران خودمان را از چنین موضوعی محروم کنیم.

انصاری فرد همچنین گفت: مسلم است که نباید زیر بار این قضیه برویم و آن‌ها نباید مباحث سیاسی را وارد موضوع کنند. در حالی که در کشور عربستان، بحرین، عراق و یمن تظاهرات مردمی و جنگ وجود دارد، آن‌ها می‌توانند میزبانی کنند اما ایران که امن‌ترین جای خاورمیانه است را جریمه کردند.

براساس صحبت‌ های مدیران چهار نماینده ایران، این تیم‌ ها تنها در صورتی حاضر به حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌ شوند که بتوانند در ایران میزبان رقبایشان باشند، در غیر این صورت از این رقابت‌ ها کناره‌ گیری می‌ کنند. 

در همین ارتباط مدیران چهار باشگاه نامه مشترکی را به امضا رساندند که در آن آمده است که نمایندگان ایران زیر بار حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی روند و به غیر از ایران در کشور دیگری از حریفانشان میزبانی نمی کنند. به همین دلیل از این رقابت ها انصراف می دهند.

گفتنی است قرار است این نامه امروز برای رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه