English

آخرین اخبار از درگیری بیرانوند با کالدرون/ شایعه یا واقعیت؟

باشگاه پرسپولیس اخبار منتشر شده مبنی بر درگیری بیرانوند با کالدرون را تکذیب کرد.

آخرین اخبار از درگیری بیرانوند با کالدرون/ شایعه یا واقعیت؟

به گزارش خبرگزاری موج، ساعاتی پیش خبری منتشر شد که علیرضا بیرانوند در جریان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس قصد گفتگو با کالدرون را داشت تا دلیل نیمکت نشینی اش را جویا شود که صحبت‌ های آن‌ ها به درگیری لفظی منجر شد و در نهایت بیرانوند اردوی سرخ‌پوشان را ترک کند. پیش از این قرار بر این بود بیرانوند در لیست ۱۸ نفره تیم باشد و به آبادان سفر کند اما پس از اتفاق امروز، کالدورن نام او را از لیست ۱۸ بازیکن نهایی خط زد. پس از این موضوع، بیرانوند از ورزشگاه درفشی‌ فر راهی محل باشگاه پرسپولیس شد تا با محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کند.

در همین زمینه حسین قدوسی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی باشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: خبر مشاجره بیرانوند با کالدرون صحت ندارد و مشاجره ای صورت نگرفته است اما بیرانوند با نظر آقای کالدرون در لیست هجده نفره بازی قرار نگرفته و این خبر صحت دارد و کلا بعد از اعلام لیست هجده نفره صحبتی با یکدیگر نداشته اند.

در حالی که حسین قدوسی اعلام کرده بود بیرانوند قصدی برای حضور در باشگاه پرسپولیس برای تشکیل جلسه و به دنبال آن دریافت رضایتنامه ندارد شنیده شده است که بیرانوند به دفتر باشگاه مراجعه کرده است.

محمد حسن انصاریفرد در خصوص نشست عصر امروز خود با علیرضا بیرانوند که شایعه جدایی اش از پرسپولیس به دلیل نبودن در ترکیب اصلی این تیم برای بازی با شهرداری ماهشهر مطرح شده بود، اظهار داشت: در جلسه سازمان خصوصی سازی بودم که گفتند بیرانوند با کالدرون درگیر شده است. من هم خودم را به باشگاه رساندم تا با بیرانوند صحبت کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: هیچ مشکلی بین بیرانوند و کالدرون وجود نداشته است. او در لیست پرسپولیس برای این بازی حضور نداشت و همین موضوع باعث شد تا شایعه شود آنها درگیر شدند.

وی درباره اینکه شما می گویید هیچ مشکلی نیست اما بیرانوند با ناراحتی محل باشگاه را ترک کرده است، افزود: بالاخره او گلر تیم ملی است و طبیعی است از این موضوع ناراحت شود.

انصاریفرد افزود: با افشین پیروانی هم صحبت کردم. هیچ مشکل خاصی نبوده است و تمام این بحث ها شایعه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی