English

دست خالی ایران در جوایز برترین‌ های سال فوتبال آسیا

در حالی که ایران امسال در بخش های مختلف برترین‌ های سال فوتبال آسیا نامزد اما سهمی در جوایز این بازی نداشت.

دست خالی ایران در جوایز برترین‌ های سال فوتبال آسیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج، مراسم برترین‌ های سال فوتبال آسیا امروز در هنگ‌کنگ برگزار شد و در حالی که ایران امسال در بخش های مختلف نامزد (مهدی جاوید: فوتسال، کتایون خسرویار: بهترین مربی زن، علیرضا بیرانوند: بهترین بازیکن و فدراسیون فوتبال در بخش الهام بخش) داشت اما سهمی در جوایز این بازی نداشت.

مهدی جاوید، توموکی یوشیکاوا (ژاپن) و یوشی سکیگوچی (ژاپن) گزینه های بهترین بازیکن فوتسال آسیا بودند که جاوید نتوانست در رقابت با حریفان ژاپنی راه به جایی ببرد و این عنوان به یوشیکاوا رسید. 

کتایون خسرویار در کنار آساکو تاکاکورا (ژاپن) و سراتونگویان (تایلند) سه گزینه کسب عنوان بهترین مربی زن بودند که در نهایت این عنوان برای بار چندم به تاکاکورا رسید. 

علیرضا بیرانوند (ایران)، تومواکی ماکینو (ژاپن) و اکرم عفیف کاندیدای بهترین بازیکن مرد بودند و اکرم حسن عفیف به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شد و علیرضا بیرانوند هم در این بخش ناکام بود. 

با انتخاب AFC، عنوان بهترین فدراسیون الهام بخش به ژاپن رسید. کره جنوبی و ایران دیگر کاندیدای این بخش بودند که فدراسیون فوتبال ایران در این بخش نیز سهمی نداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی