English

آشنایی با سوابق گری هوپر گزینه احتمالی خط حمله استقلال

گری هوپر مهاجم 31 ساله انگلیسی بازیکنی است که برای پیوستن به استقلال با این باشگاه به توافق نهایی رسیده است.

آشنایی با سوابق گری هوپر گزینه احتمالی خط حمله استقلال

به گزارش خبرگزاری موج، طی ساعات گذشته، در برخی از کانال‌های تلگرامی نام گری هوپر انگلیسی به عنوان مهاجم مورد نظر استقلال منتشر شده است. بازیکنی که در این سال‌ها در تیم‌های مهمی بازی کرده و اتفاقا آمار گلزنی خوبی هم به ثبت رسانده است.

مهاجم 31 ساله‌ای که در تیم هایی مثل سلتیک، نورویچ و شفیلد ونزدی بازی کرده و بعد از جدایی از شفیلد ونزدی، بدون تیم است. این بازیکن در 454 بازی، 198 گل زده و 60 پاس گل داده است.

 گری هوپر یک بازیکن فوتبال اهل بریتانیا است که در پست مهاجم بازی می‌ کند. آخرین تیم باشگاهی وی باشگاه فوتبال شفیلد ونزدی در چمپیونشیپ بود که وی برای این تیم ۲۴ گل در ۷۰ بازی لیگ به ثمر رساند.

 تیم های قبلی او  نوریچ سیتی و سلتیک بودند. گری هوپر همراه با سلتیک در لیگ اسکاتلند آمار قابل قبولی از خود به جای گذاشت. او ۳ فصل و طی سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در این تیم پر طرفدار توپ زد و در ۹۵ بازی موفق به زدن ۶۳ گل شد.

این آمار باعث شد تا نوریچ سیتی خواهان این بازیکن باشد. هوپر برای اولین بار همراه با نوریچ در لیگ برتر انگلستان حاضر شد. وی در این تیم هم ۳ فصل حضور داشت و همراه با این تیم یک فصل به چمپیون شیپ (لیگ دسته اول) سقوط کرد. هوپر همراه با نوریچ در ۶۴ بازی ۱۸ گل به ثمر رساند.

هوپر متولد شهر “هارلو” انگلستان است و فوتبالش را از نوجوانی در آکادمی باشگاه تاتنهام آغاز کرد. حالا باید منتظر ماند و دید آیا این بازیکن با مسئولان استقلال به توافق خواهد رسید یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • M.g

    خیلی خوبه بگیریدش فقط خدا کنه جا بیفته

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه