English

رئیس فدراسیون جهانی راگ فوتبال:

پیگیری اولین کودتای تاریخ ورزش ایران بر علیه رشته ورزشی ایران گبه

رئیس فدراسیون جهانی راگ فوتبال گفت: در حوزه جهانی، نهادهای بین المللی ورزشی پیگیر اولین کودتای تاریخ ورزش ایران بر علیه رشته ورزشی ایران گبه توپ و پا ملقب به راگ فوتبال می باشند.

پیگیری اولین کودتای تاریخ ورزش ایران بر علیه رشته ورزشی ایران گبه

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس فدراسیون جهانی راگ  فوتبال گفت:  باید پاسخ گوی وطن فروشی و خیانت به ورزش های ملی و ایرانی باشند. به شکل کاملاً حقوقی در داخل کشور و در حوزه جهانی، نهادهای بین المللی ورزشی پیگیر اولین کودتای تاریخ ورزش ایران بر علیه رشته ورزشی ایران گبه توپ و پا ملقب به راگ فوتبال می باشند.

احسان معینی، افزود:  این رشته ورزشی که اولین ورزش ایران زمین می باشد که قابلیت المپیکی شدن را دارد و می‌تواند تاریخ ورزش ایران را دگرگون کند .

رئیس فدراسیون جهانی راگ  فوتبال گفت:  در سال ۱۳۹۲ اولین کودتای تاریخ ورزش ایران زمین در دو معاونت همگانی و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان انجام پذیرفت که با ارایه مدارک کامل به فراکسیون ورزش مجلس و دیگر نهادهای حقوقی مراجعه خواهد شد تا این رشته ورزشی که در آینده بدونه شک افتخاری برای تک تک ایرانیان خواهد بود را از چنگال وطن فروشان، خارج کرده و به مردم ایران باز گردانم.

 او افزود: با توجه به مسئولیت سنگین در فدراسیون جهانی و مشغله های کاری بسیار فراوان اولویتم در ایران، پیگیری این مسئله است و در این زمینه با هیچ شخص و نهادی شوخی ندارد و با قدرت تمام پیگیر این کودتا در ورزش ایران برعلیه ورزش های ملی و ایرانی خواهم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه