English

فرماندار بندرعباس:

تاکید رئیس جمهور شهید بر تغییر چهره‌ روستاها از محرومیت به سمت مجموعه تولیدی بود

سرپرست فرمانداری بندرعباس در سفری یک روزه به بخش فین ، مشکلات این بخش را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و درخواست‌های مردم این بخش را نیز در دیداری چهره به چهره بررسی و دستورات لازم را صادر کرد

تاکید رئیس جمهور شهید بر تغییر چهره‌ روستاها از محرومیت به سمت مجموعه تولیدی بود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حبیب بهادری در سفری یک روزه به بخش فین، مسائل و مشکلات این بخش را به صورت میدانی مورد بررسی قرار دارد.

بهادری با حضور در دهستان رضوان از پروژه های در دست اقدام روستاهای رضوان ، َسرزه و لاور بازدید و با حضور در جمع معتمدان و اعضای شورا عنوان کرد: نگاه دولت سیزدهم و تاکید آیت الله رئیسی و توجه دوستی استاندار هرمزگان به توسعه و عمران آبادانی روستاها و تبدیل آنها به قطب های تولید متناسب با مزیت های منطقه بوده و تلاش بر تغییر چهره روستاها از محرومیت به سمت مجموعه تولیدی است.

وی در ادامه با توجه به مزیت دهستان رضوان در حوزهای کشاورزی و دامپروری آمادگی دولت بر حمایت از این حوزه ورفع موانع موجود را اعلام کرد و راه اندازی ناحیه صنعتی فین را در این جهت دانست.

سرپرست فرمانداری بندرعباس سپس با حضور در میز بی واسطه با مردم به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در مصلی این شهر درخواست‌های اهالی بخش فین را مورد بررسی قرار داد.

بهادری در پایان این سفر بیان کرد: این بازدیدها و نشست ها در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و رصد میدانی مسائل و مشکلات برای برنامه ریزی مطلوب برای رفع مشکلات صورت می پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه