English

تحویل ‌هزار فقره گواهینامه ثبت شناور در بنادر غرب هرمزگان

برای نخستین‌بار هزار فقره گواهینامه ثبت شناورهای صیادی در بنادر و دریانوردی بندرلنگه صادر و به مالکان شناورها تحویل داده شد.

تحویل ‌هزار فقره گواهینامه ثبت شناور در بنادر غرب هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان اظهار داشت: صدور گواهینامه با هدف ساماندهی شناورهای فاقد هویت در غرب هرمزگان صورت گرفته است.

سالاری افزود: در حال حاضر هزار فقره گواهینامه ثبت شناورهای صیادی مربوط به بنادر غرب استان هرمزگان تحویل مالکان این شناورها شده و مالکان شناورها دیگر نیازمند سفر به مرکز استان برای دریافت گواهینامه های مربوطه نخواهند بود.

وی گفت: از این پس شناورهای صیادی که بدون مدارک، گواهینامه ثبت شناور از مدیریت بنادر و دریانوردی غرب استان دریافت کرده‌اند، می‌توانند با نظارت شیلات و دریابانی به صورت قانونی اقدام به دریاروری و صیادی کنند.

مدیر بنادر غرب هرمزگان افزود: با توجه به لزوم تسهیل ثبت شناورهای صیادی بدون هویت در سواحل و بنادر غرب استان با هماهنگی‌های انجام شده توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان و با تشکیل تیم‌های تخصصی بازرسی و بازدید از پارکینگ‌هایی که شناورهای صیادی بدون هویت داشتند، بیش از ۲۰۰۰ فروند شناور بدون هویت، بیش از۶۰۰ مورد شناورهای درحال ساخت و بیش از۶۰ مورد کارگاه ساخت شناور بازرسی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه