English

فرمانداری اراک از هیچ نامزد انتخاباتی حمایت ندارد

فرماندار اراک گفت: فرمانداری این شهرستان از هیچ نامزد انتخاباتی حمایت ندارد و خود را متعهد به برگزاری انتخابات سالم می‌داند.

فرمانداری اراک از هیچ نامزد انتخاباتی حمایت ندارد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، امیر هادی روز چهارشنبه در نشست آموزشی و توجیهی عوامل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، افزود: همانگونه که دولت تاکید کرده که از هیچ حزب و فردی در عرصه انتخابات حمایت ندارد، این مهم با جدیدت در فرمانداری اراک نیز حاکم است.

وی بیان کرد: هر فردی متعهد به فعالیت در ستادهای انتخاباتی شده، باید امروز (چهارشنبه) انصراف خود را از شعبات اعلام کند.

رییس حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان ادامه داد: انتخابات بزرگترین و مهمترین رویداد سیاسی، اجتماعی کشور است و همه باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آزمون سیاسی و حضور پر صلابت مردم تلاش کنند.

هادی بیان کرد: چهار راهبرد ابلاغی مقام معظم رهبری در امر برگزاری انتخابات با جدیت دنبال می‌شود و به طور قطع مردم اراک در روز ۱۱ اسفندماه حماسه‌ای دیگر برای کشور، استان مرکزی و این شهرستان رقم می‌زنند.

وی اظهار کرد: تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای امنیت انتخابات در این حوزه انتخابیه، اندیشیده شده است.

فرماندار اراک با تاکید بر اهمیت انتخابات ۱۱ اسفندماه، عنوان کرد: همه باید برای افزایش مشارکت در این عرصه تلاش جدی داشته باشند.

وی گفت: حدود هفت هزار نفر شامل عوامل اجرایی و نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامی در امر برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب حضور دارند و ۳۴۰ شعبه اخذ رای در شهرستان اراک، آرای مردم را جمع‌آوری می‌کند.

رییس حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان، احساس مسئولیت و دقت را به عنوان مهم‌ترین شاخصه مجریان در انتخابات عنوان کرد و افزود: رعایت قانون به‌عنوان فصل‌الخطاب در زمان انتخابات است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه