English

شرکت ۶۸۴ دهیار استان مرکزی در آزمون مکاتبه‌ای

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی گفت: ۶۸۴ دهیار این استان در هشتمین آزمون مکاتبه‌ای دهیاران با هدف ارزیابی سطح دانش علمی در این رقابت شرکت کردند.

شرکت ۶۸۴ دهیار استان مرکزی در آزمون مکاتبه‌ای
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «حمید پاکپور» افزود: این آزمون شامل ۱۶۰ سؤال تخصصی در رابطه با موضوعات مرتبط با مدیریت نوین روستایی ، قوانین و مقررات دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی، عمران روستایی، عوارض، امور مالی و حقوقی بود.

وی ادامه داد: ۷۶۸ دهیار در استان مرکزی مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد ۶۸۴ نفر از دهیاران معادل ۹۰ درصد در این آزمون شرکت کردند و ۷۷ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی در فرآیند برگزاری مطلوب و منظم این رویداد علمی همکاری داشتند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی خاطرنشان کرد بیان کرد: با توجه به‌ برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر برای دهیاران در سال ۱۴۰۲ به استناد دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، این آزمون مکاتبه‌ای دهیاران در سراسر استان برای جامعه هدف برگزار شد.

پاکپور اظهار کرد: دهیاران برتر طبق نمرات کسب شده در این آزمون مورد تقدیر قرار می‌گیرند و در المپیاد کشوری نیز شرکت خواهند کرد.

وی افزود: دهیارانی که در این آزمون امتیاز لازم را کسب نکنند طبق ماده قانونی ۴۹ آیین‌نامه اجرایی تشکیلات، انتخابات داخلی، امور مالی شوراهای اسلامی روستاها و نحوه انتخاب دهیار اِعمال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه