English

دلیجان در حوزه فعالیت‌های خیر ساز پیشتاز است

استاندار مرکزی گفت: دلیجان در حوزه فعالیت‌های خیرساز به ویژه آموزش و پرورش پیشتاز است و اقدامات صنعتگران و کارآفرینان این شهرستان قابل تقدیر است.

دلیجان در حوزه فعالیت‌های خیر ساز پیشتاز است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، فرزاد مخلص الائمه همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر و در آیین افتتاح سالن ورزشی زنده یاد (بتول محمدی، مدرسه بهشت) و آغاز عملیات اجرایی سالن‌های ورزشی مدرسه شهید سلیمانی و زنده یاد حسین بیکی در دلیجان ، با تبریک چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی، افزود: خیران گام‌های بلندی در راستای توسعه بخش‌های مختلف برداشته‌اند و حرکت در این مسیر روز به روز در حال افزایش است.

وی بیان کرد: خیرین مدرسه‌ساز از داشته‌های خود در مسیر تقویت آموزش و پرورش و نهاد تعلیم و تربیت استفاده می‌کنند و این توفیق نصیب هرکسی نمی‌شود.

استاندار مرکزی، با تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز تاکید کرد: پروژه‌های آموزشی خیرساز در دلیجان زمینه استفاده چند نسل از این مراکز را فراهم کرد.

مخلص‌الائمه در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم به رهبری امام خمینی(ره) توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

وی، انقلاب اسلامی را اتفاق بزرگ در تاریخ جهان بیان کرد و افزود: برخلاف تمام انقلاب‌های دنیا که نتوانستند از دهه سوم عبور کنند، انقلاب اسلامی در دهه پنجم پایدارتر از دهه‌های قبل در سطح جهان نقش آفرینی می‌کند.

استاندار مرکزی اظهار کرد: همه باید قدردان انقلاب باشند و در راستای حفظ آرمان‌های آن تلاش کنند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی در این آیین گفت: سالن ورزشی خیرساز شهرستان دلیجان در راستای توسعه فضاهای درون مدرسه آماده شده است.

جواد لنجابی ادامه داد: همزمان عملیات اجرایی ۲ سالن ورزشی هریک به مساحت ۵۰۰ مترمربع در مدارس دخترانه با ظرفیت بیش از ۵۰۰ نفر دانش‌آموز ایجاد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه