English

کسب رتبه نخست باز فعال‌سازی صنایع راکد کشور توسط استان مرکزی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی این استان برای دومین سال متوالی رتبه نخست بازفعال‌سازی صنایع کشور را کسب کرد.

کسب رتبه نخست باز فعال‌سازی صنایع راکد کشور توسط استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «فرشاد خوشنویسان» روز شنبه در گفت‌وگویی بیان کرد: طبق برنامه استانی در سال جاری، احیای ۴۸ واحد تولیدی صنعتی در مجموعه شرکت شهرک‌های استان مرکزی در دستور کار قرار داشت که تاکنون ۵۱ واحد احیا شده‌ است که از برنامه مصوب جلوتر است.

وی ادامه داد: حدود ۳۶ واحد از این تعداد، سرمایه‌گذاری مجدد داشته‌اند و در مجموع ۵۳۰ اشتغال جدید ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی عنوان کرد: ۵۰ واحد مشاور، دارای مجوز در برج کسب‌وکار این مجموعه مستقر است که این واحدها مشکلات و مسایل صنایع و واحدهای تولیدی نواحی و شهرک‌های صنعتی استان را بررسی و بر اساس مشکلات موجود، ارایه مشاوره به واحدها انجام می‌دهند.

خوشنویسان اظهار کرد: برای نخستین‌بار در سال جاری کلینیک سیار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی مستقر شد، واحدهای مشکل‌دار به این کلینیک‌ها مراجعه و باتوجه به مسئله مطرح شده، راهکار احیا به هرکدام از واحدها ارایه می‌شود.

وی، با بیان اینکه یکی از اقدامات شرکت شهرک‌ها افزایش ظرفیت تولید است، عنوان کرد: مجموعه این اقدامات به احیا ۵۱ واحد صنعتی تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی منجر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه