English

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی:

مشکلات سرمایه‌گذاری در مازندران در سطح ملی پیگیری می‌شود

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اداره‌کل مازندران تا امروز توانسته موضوعات و گره‌های مهمی را در مسیر توسعه گردشگری و چالش‌های سرمایه‌گذاران حل و فصل کند مابقی موضوعات را ما در تهران و کشور حل می‌کنیم.

مشکلات سرمایه‌گذاری در مازندران در سطح ملی پیگیری می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، جواد واحدی در جلسه هم‌اندیشی با سرمایه‌گذاران نوشهر و چالوس، که همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران در اداره میراث‌فرهنگی شهرستان چالوس برگزار شد، بر تلاش و پیگیری وزارت‌خانه متبوع برای بالابردن حساسیت موضوع توسعه گردشگری در مازندران تأکید کرد و اظهار داشت: ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بهانه‌ای برای تأمین حداقل‌ زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری بود.

وی ادامه داد: برخلاف گذشته که حوزه گردشگری اولویت دولت‌ها نبو، در دولت سیزدهم توسعه گردشگری از مباحث مهم اولویت‌دار محسوب می‌شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: سرمایه‌گذاری در استان‌های شمالی کمی دغدغه دارد و بوروکراسی اداری موضوع مهمی است که در این استان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی مازندران تا امروز توانسته موضوعات و گره‌های مهمی را در مسیر توسعه گردشگری و چالش‌های سرمایه‌گذاران حل و فصل کند مابقی موضوعات را ما در تهران و کشور حل می‌کنیم.

واحدی با اشاره به این موضوع که مناطق نمونه نیازمند قوانین دقیق‌تری دارد و ما امروز وظیفه داریم در مواردی که کار بر اساس قانون پیشرفت داشته است حمایت کنیم، بیان داشت: در غرب مازندران اقتصاد گردشگری مهم است و با توجه به دستور وزیر، ما تمام موضوعات خرد و کلان را بررسی می‌کنیم.

وی به سیر مراحل اداری ثبت جهانی روستای کندلوس نوشهر اشاره کرد و گفت: شاهد پیشرفت خوب روند مصوبات سفر در دو شهرستان نوشهر و چالوس بودیم و تمامی نظرات سرمایه‌گذاران را به صورت کامل در استان و وزارت بررسی خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه