English

همزمان با سفر هیئت دولت به مازندران:

معاون رئیس جمهور از محل احداث کارخانه نوآوری در قائم شهر بازدید کرد

معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور امروز از محل ساخت کارخانه نوآوری مازندران در قائم شهر بازدید کرد.

معاون رئیس جمهور از محل احداث کارخانه نوآوری در قائم شهر بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، هم زمان با سفر دوم هیئت دولت به مازندران دکتر دهقانی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور امروز از محل ساخت کارخانه نوآوری مازندران وابسته به شرکت‌های دانش بنیان در قائم شهر بازدید کرد.

در این بازدید که عباسی و کشوری نمایندگان منتخب مردم قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس دوازدهم حضور داشتند راه‌های سرعت بخشی روند اجرا و ساخت کارخانه نوآوری استان مازندران با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان استان مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

فرماندار قائم شهر در این بازدید با ارائه گزارشی به معاون رئیس جمهور اظهار داشت: این نخستین و تنها کارخانه نوآوری مازندران است که در فضای کارخانه نساجی قائم شهر احداث می‌شود.

جواد مولایی ادامه داد: کارخانه نوآوری مازندران با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر قائم شهر و مجموعه پارک علم و فناوری مازندران برای توسعه و پیشرفت صنعت ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به تأمین اعتبار اولیه ایجاد کارخانه نوآوری مازندران در این شهر اظهار امیدواری کرد: با ساخت و تحقق این مجموعه تولیدی و صنعتی در سال جهش تولید و مشارکت مردم، شاهد حضور عملی و دستاورد‌های تولیدی شرکت‌های دانش بنیان در کمک به صنایع مختلف در مازندران و کشور خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه