English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

روند ثبت جهانی روستای کندلوس در حال پیگیری است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: روند ثبت جهانی روستای کندلوس در حال پیگیری است و با ثبت این روستا فرصت‌های گردشگری زیادی در این منطقه ایجاد خواهد شد.

روند ثبت جهانی روستای کندلوس در حال پیگیری است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسین ایزدی با اشاره به برگزاری ششمین فصل دوره‌های آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری در استان مازندران، اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی توسط مؤسسات آموزشی مازندران تحت نظارت واحد آموزش گردشگری و بر اساس سرفصل‌های آموزشی وزارت متبوع برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: آشنایی با قوانین بیمه و مالیات، مدیریت کیفیت تأسیسات، تسهیلگری و کسب و کار کوچک، صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات، تسهیلگری و کسب و کار کوچک و بازآموزی راهنمایان گردشگری توسط مؤسسات آموزشی توسعه اسکان، هفت اقلیم و پیشگامان آوا پارسه در مازندران در شهرستان‌های ساری، بابل، نوشهر و چالوس اجرایی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از تکرار برگزاری دوره‌ تسهیلگری و کسب و کار کوچک در نوشهر و در روستای کندلوس اشاره کرد و یادآور شد: روند ثبت جهانی روستای کندلوس در حال پیگیری است و با ثبت این روستا فرصت‌های گردشگری زیادی در این منطقه ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در سطح دهیاران و اعضای شورای شهر و روستا برگزار می‌شود، تصریح کرد: اهمیت کسب و کارهای کوچک در خدمت‌رسانی و اشتغالزایی جوامع محلی، شیوه‌های توانمندسازی پروژه‌های خرد گردشگری، اصول تسهیلگری در کسب و کارهای کوچک گردشگری در جوامع محلی و راه‌اندازی و نحوه مدیریت کسب و کار کوچک از جمله سرفصل‌هایی است که دراین دوره آموزشی ارائه می‌شود.

ایزدی با اشاره به این مطلب که بازآموزی قوانین و مقررات بیمه و مالیات برای مدیران تمامی تسیسات و مشاغل گردشگری، رستوران‌ها و واحدهای اقامتی، تصریح کرد: آشنایی با انواع مالیات‌ها، نحوه محاسبه و پرداخت، چگونگی معافیت پروژه‌های گردشگری، نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی، آشنایی با انواع بیمه‌ها، قوانین و مقررات بیمه، کارگری و کارفرمایی ویژه فعالان گردشگری و اصول تنظیم بیمه‌ها و مشوق‌های بیمه‌ای از جمله مباحثی است که در این دوره در اختیار مدیران مجموعه‌های مختلف گردشگری قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه