English

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی ساری:

ستاد تسهیلات سفر شهرستان ساری رسماً آغاز به کار کرد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری از آغاز به کار رسمی ستاد تسهیلات سفر شهرستان ساری ویژه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

ستاد تسهیلات سفر شهرستان ساری رسماً آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم قادری در اولین جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان ساری که با حضور مهندس کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ساری و رؤسای دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر شهرستان ساری به منظور برنامه‌ریزی هر چه بهتر در امر خدمات‌رسانی به مسافران در نوروز ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد. 

وی ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در ستاد با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳ ادامه داد: کمیته‌های اجرایی با برنامه‌ریزی دقیق در این ایام آماده خدمات‌رسانی به گردشگران هستند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری با بیان اینکه ستاد سفر در استان مازندران و شهرستان ساری دائمی است، گفت: تمامی کمیته‌های اجرایی در این ستاد با برنامه‌ریزی و ارائه برنامه‌های فرهنگی، آماده استقبال از گردشگران در سال جدید هستند و با مهمان‌نوازی و ترویج رویدادهای فرهنگی و بومی محلی خاطرات خوشی برای گردشگران و شهروندان عزیز رقم می‌زنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه