English

معاون راهداری مازندران:

۳۵۰ راهدار در جاده‌های مازندران مستقر شدند

معاون راهداری مازندران با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز است، گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

۳۵۰ راهدار در جاده‌های مازندران مستقر شدند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محسن محمدنژاد با بیان اینکه جاده چالوس که به دلیل بارش برف تا بامداد امروز بسته بود و ساعتی قبل بازگشایی شد، اظهار داشت: با توجه به کاهش دما و وجود توده هوای سرد در استان در طول روز‌های اخیر، راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی، به اجرای عملیات برفروبی و ایمن سازی جاده‌های کوهستانی پرداختند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

وی طول مناطق برفگیر را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و عنوان داشت: در حال حاضر ۲۳ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

محمدنژاد با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در آنها برقرار است، گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محور‌های کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه