English

رئیس اداره حمل و نقل مسافر مازندران خبر داد؛

جابجایی بیش از ۴۰۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در آذر ماه سال جاری بیش از 407 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جا به جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 37 درصد افزایش داشته است.

جابجایی بیش از 407 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

 ، عیسی خادمی اظهار داشت: این میزان جابجایی مسافر در قالب 90 هزار 45 سفر انجام که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 36 درصدی سفر هستیم.

وی ادامه داد: سیاست این اداره کل، جابه جایی ایمن و آسان مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی انجام می شود.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر مازندران گفت: فعالیت غیرمجاز سایت ها و اپلیکیشن های اینترنتی درون شهری مانند اسنپ و تبسی و... در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هموطنان شده است و بنابراین توصیه می‌گردد هموطنان از ناوگان حمل و نقل عمومی که دارای مزیتهای فراوانی همچون امنیت سفر، رانندگان حرفه ای، ناوگان دارای شناسنامه و کارت هوشمند، ایمنی سفر و رانندگان حرفه ای و... هستند برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی استفاده کنند. 

وی خاطرنشان ساخت: در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می شود و لزوم ارتقای خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است.

خادمی افزود: در سیستم حمل‌و‌نقل زمینی، شرکت‌های مسافربری، رانندگان اتوبوس و خدمه سفر در قبال مسافران خود مسئولیت‌هایی دارند و موظف به رعایت قوانین مقررات حمل و نقل هستند.

وی بیان داشت: در مازندران 215 شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر فعالیت دارند و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکتهای و پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به رسیدگی به تخلف شرکت، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه