English

انتقاد مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از مدیریت استان:

وزارت کشور رسما ابلاغ کرد ولی در استان قزوین قرارگاه جهاد تبیین تشکیل نشد

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در بعضی استان‌ها قرارگاه جهاد تبیین تشکیل شده و در برخی استان‌ها تاکنون راه اندازی نشده است و نتوانستند از این ظرفیت استفاده کنند و در این میان متاسفانه قرارگاه جهاد تبیین در استان قزوین هم تشکیل نشده و ما از این ظرفیت محروم هستیم.

وزارت کشور رسما ابلاغ کرد ولی در استان قزوین قرارگاه جهاد تبیین تشکیل نشد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با محوریت انتخابات، با حضور حجت الاسلام علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در سالن اقشار سپاه استان برگزار شد.

حجت الاسلام علی یوسفی در این نشست با تاکید بر اینکه ساختار حکومتی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا نظیر و مشابهی ندارد، بیان کرد: گاهی هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای به ساختار حاکمیتی کشور ما وارد می‌شود در حالیکه ایران اسلامی بهترین ساختار حاکمیتی را در دنیا دارد.

وی افزود: مدتی است که رهبر انقلاب بحث جهاد تبیین را به ما ابلاغ کرده‌اند اما جهاد تبیین در بخش‌های مختلفی مغفول واقع شده و من از بسیاری از بخش‌ها از جمله حوزه‌های علمیه در این زمینه گلایه دارم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: باید در راستای تحقق جهاد تبیین به سمت برطرف کردن شبهات و ابهاماتی که در مورد نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌کنند حرکت کنیم.

وی ادامه داد: وزارت کشور رسما در مورد جهاد تبیین ابلاغ کرده و دستورالعمل داده است که استانداری‌ها قرارگاه جهاد تبیین راه‌اندازی کنند تا همه دستگاه‌های نقش‌آفرین در این حوزه گرد هم آمده و استاندار به عنوان مقام عالی دولت در این موضوع تقسیم ماموریت کرده و هرکس متناسب با وظایف محوله به تکالیف خود عمل کند.

حجت الاسلام یوسفی بیان کرد: در بعضی استان‌ها قرارگاه جهاد تبیین تشکیل شده و در برخی استان‌ها تاکنون راه اندازی نشده است و نتوانستند از این ظرفیت استفاده کنند و در این میان متاسفانه قرارگاه جهاد تبیین در استان قزوین هم تشکیل نشده و ما از این ظرفیت محروم هستیم.

مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین

وی خاطرنشان کرد: در کشور ما مثل سایر کشورها مشکلاتی از نظر اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و غیره وجود دارد و معمولا بخشی از مشکلات کشور به صورت کلی بوده است به طور مثال نوسانات تورمی و نرخ ارز همه استان‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و عده‌ای به لحاظ اقتصادی بسیار تحت فشار قرار دارند.

این مسوول عنوان کرد: معتقدم ما یک فاصله حداقلی شرکت و یک فاصله حداکثری شرکت در انتخابات داشتیم به طور مثال میزان درصد مشارکت مردم یک استان با استانی دیگر ممکن است بین ۳۰ یا ۴۰ درصد متفاوت باشد. 

وی افزود: اگر مشکلات کشور ما در سطح ملی است بنابراین نباید میزان درصد مشارکت مردم استان‌ها در انتخابات تا این اندازه متفاوت باشد بنابراین باید یک سهمی از نارضایتی مردم را به ناکارآمدی، سوء مدیریت و دیگر عوامل برای استان‌ها در نظر بگیریم.

حجت الاسلام یوسفی بیان کرد: به نظر من میزان مشارکت بالاتر از متوسط کشوری در انتخابات، مربوط به عملکرد مدیران استانی است به عبارتی عملکرد درست مدیران استانی باعث می شود که مشارکت افزایش پیدا کند. 

وی تاکید کرد: عملکرد مثبت و منفی مدیران استانی در افزایش و کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگذار است. وقتی مدیران به وظایف خود به درستی عمل کنند رضایتمندی هم ایجاد می‌شود.

این مسوول عنوان کرد: مسائل پیش پا افتاده‌ای وجود دارد که بعضا موجب افزایش نارضایتی مردم می شود که رفع آن نیازمند هزینه بالایی هم نیست. سوء مدیریت باعث کاهش مشارکت مردمی در انتخابات می شود و بدون تردید مدیریت درست هم افزایش درصد مشارکت در انتخابات را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر عملکرد مدیران و مسئولان در بخش های مختلف رضایتمندی بیشتری ایجاد کند قطعا مردم هم به نظام دلگرم‌تر می‌شوند یا گروه‌های جهادی که در روستاها و مناطق محروم وارد عمل می‌شوند می توانند باعث افزایش رضایتمندی مردم روستاها شوند، همه این موارد باید در جلسات قرارگاه جهاد تبیین بررسی شود تا عملکرد مدیران استانی را ارتقا بخشیده و رضایتمندی مردم از نظام افزایش پیدا کند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم مایه دلگرمی، امید آفرینی و افزایش رضایتمندی مردم است، گفت: اگر در هر استانی شاهد سطح خدمتگزاری بالا به مردم باشیم قطعا امید مردم هم به نظام و انقلاب افزایش خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر