English

شهردار قزوین:

وظیفه ما این است که راه شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت را ادامه دهیم

شهردار قزوین گفت: وظیفه ما این است که راه شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت را ادامه دهیم و خالصانه و جهادی در جهت خدمتگزاری به ملت شریف ایران و سربلندی نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وظیفه ما این است که راه شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت را ادامه دهیم
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، مهدی صباغی در مراسم بزرگداشت شهید جمهور خادم الرضا(ع) شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت که در امامزاده علی (ع) برگزار شد؛ افزود: همه برنامه ها، تصمیمات و اقدامات شهید آیت‌الله رئیسی در مسیر ولایت بود و ایشان خود را سرباز ولایت می دانست.

وی اظهار کرد: 98 درصد رزمندگان دفاع مقدس نیز در وصیت نامه هایشان به امر مهم پشتیبانی محض از ولایت فقیه توصیه کرده اند چرا با پیروی از ولایت به عزت و آبرو دست پیدا می کنیم.

شهردار قزوین در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: یکی از پیام‌های حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت؛ قدرشناسی از مسئولانی است که به صورت جهادی، در راه خدا و بااخلاص کار می‌کنند و همیشه پای کار هستند.

وی افزود: سال ها استکبار تلاش کرده است که بین مردم و مسوولان جدایی بیاندازد، اما حضور باشکوه چند میلیونی مردم در مراسم تشییع آیت الله شهید رئیسی و شهدای خدمت مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود و دیدیم در تشییع پیکر شهدا در تهران، مشهد، تبریز، بیرجند و قم و سایر نقاط چه غوغایی برپا شد.

شهردار قزوین اضافه کرد: ملت ایران  نسبت به انقلاب و ارزش های انقلاب، دوست شناسی و دشمن شناسی بصیرت و آگاهی دارند، همواره در شرایط سخت پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و پشتیبان ولایت فقیه بوده اند، آنان قدرشناس خادمان و خدمتگزاران خود هستند، ولی مسئولان بی کفایت را دوست ندارند.

صباغی در ادامه سخنانش گفت: ارسال پیام، ابراز همدردی و سفر سران و مقام های کشورهای خارجی به ایران برای ادای احترام به مقام رییس‌جمهور شهید و همراهانش؛ نشانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این مطلب که امروز دیگر گزینه نظامی روی میز دشمنان ایران نیست، گفت: این مهم یکی از دستاوردهای مهم سیاست خارجه شهید آیت الله رئیسی و شهید امیر عبداللهیان بود، امروز دشمنانان نظام جمهوری اسلامی التماس می کنند به اسرائیل حمله نکنید، جلوی ناوهای ما را نگیرید،امروز بیداری اسلامی رخ داده و  مردم کشورهای آمریکایی و اروپایی از ملت فلسطین حمایت می کنند.  

شهردار قزوین یکی از اقدامات ارزنده دیگر شهید آیت الله رئیسی احیای هشت هزار کارخانه تعطیل و اتمام پروژه های نیمه تمام بود و با اخلاص و جهادی در این مسیر گام برمی داشت و هیچ گاه بیان نمی کرد اگر پروژه نیمه تمام را تکمیل کنیم به نام دیگران تمام می شود.

صباغی گفت: از دیگر اقدامات ارزشمند ایشان؛ به مبارزه با ویژه خواران و مفسدان اقتصادیمی توان اشاره کرد، امروز اگر مستعضفی در کشور وجود دارد، بخاطر وجود همین ویژه خواران است که همواره با آنان مبارزه شده و هزینه های سنگینی نیز بابتش پرداخته شده است.

وی بیان کرد: وظیفه ما این است که راه شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت را ادامه دهیم و خالصانه و جهادی در جهت خدمتگزاری به ملت شریف ایران و سربلندی نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

شهردار قزوین در بخش پایانی سخنانش گفت: از مساجد، هیئت ها و مردم ولایت مدار خواستند پای کار باشند و با حضور پرشور در انتخابات، رییس جمهوری در تراز انقلاب، امیدآفرین، ولایت مدار و خستگی ناپذیر انتخاب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر