English

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

در حوزه ترویج عفاف و حجاب دغدغه روزانه مدیران آموزش و پرورش باشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:جهاد تبیین و انجام اقدامات موثر و ماندگار در حوزه ترویج عفاف و حجاب، دغدغه روزانه مدیران آموزش و پرورش باشد.

در حوزه ترویج عفاف و حجاب دغدغه روزانه مدیران آموزش و پرورش باشد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، کمیته صیانت از عفاف و حجاب، با حضور نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده معاون پرورشی و فرهنگی، اعضای شورای معاونین و سایر اعضا در سالن جلسات ساختمان شهید قدرت الله چگینی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: باید مدیران مدارس توجه به امر عفاف و حجاب داشته باشند،  کارگروهی ویژه از نخبگان، علاقمندان برای پاسخگویی به شبهات سیاسی، اعتقادی و مذهبی دانش آموزان در حوزه عفاف و حجاب در اسرع وقت تشکیل شود و در گروه های مختلف در مدارس، حضور پیدا کنند.

وی افزود: حضور دستگاه های فرهنگی به ویژه حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، خیرین، موسسات مردم نهاد فرهنگی و اصناف در کنار آموزش و پرورش برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، لازم و ضروری است.

سیاهکالی مرادی رعایت عفاف و حجاب،  رویکرد اقناعی و اقدامی را، همواره از برنامه های اولویت دار استان دانست و افزود: اهتمام به ترویج برنامه های عفاف و حجاب اولویت ویژه من در دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

محمدزاده معاون پرورشی و فرهنگی استان به ارائه گزارش عملکرد آموزش و پرورش استان، در حوزه عفاف و حجاب پرداخت.

گفتنی است؛ برگزاری دو دوره قرارگاه جهاد تبیین، ارسال دستورالعمل الزامات قانونی رعایت عفاف و حجاب به مدارس و ادارات، تولید و انتشار محتوای چندرسانه ای و مجازی، برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع عفاف و حجاب، توزیع اقلام عفاف و حجاب، برگزاری مستمر جلسات آموزشی عفاف و حجاب، دوره ضمن خدمت زیست عفیفانه در نواحی و مناطق ۱۴گانه استان، نشست هم اندیشی با طلاب حوزه علمیه قم، کارگروه ساماندهی مد و لباس فرم مدارس، نظارت و بازدید مستمر  از مدارس،  آموزشگاه های علمی آزاد و ادارات، با موضوع عفاف و حجاب، کسب وضعیت سبز اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، در ارزیابی قرارگاه ۲۱ تیر،  برگزاری نخستین کنفرانس علمی آموزش و پرورش و عفاف و حجاب، خلاصه ای از اقدامات آموزش و پرورش استان قزوین، در حوزه عفاف و حجاب می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر