English

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبرداد:

تخصیص ۳۱۰ تن شکر و برنج وارداتی به استان قزوین

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تخصیص ۱۶۰ تن برنج وارداتی و ۱۵۰ تن شکر ویژه خانوار تنظیم بازار برای بهمن ماه امسال به این استان خبر داد.

تخصیص ۳۱۰ تن شکر و برنج وارداتی به استان قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این طرح در راستای تنظیم بازار ویژه بهمن ماه است و از سوی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: برنج وارداتی هندی با قیمت هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان و برنج وارداتی پاکستانی برای هر کیلوگرم ۳۸ هزار تومان برای مصرف کننده تعیین شده است.

زمانی اضافه کرد: همچنین شکر در بسته های ۱۰۰۰ گرمی با قیمت ۳۴ هزار تومان و فله  هرکیلوگرم ۲۸ هزار تومان برای مصرف کنندگان می باشد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: توزیع برنج وارداتی و شکر بر اساس درصد جمعیتی به شهرستانهای تابعه اختصاص داده شده که مباشرین به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان معرفی و نسبت به توزیع اقلام و کالاهای یاد شده از طریق تعاونی های مصرف، فروشگاههای زنجیره ای ، اصناف َمنتخب و بازارچه های شهرداری توزیع خواهد شد.

زمانی خاطر نشان کرد: شکر و برنج تنظیم بازار علاوه بر تامین نیاز مصرف کننده؛ به تعادل بخشی در بازار و ثبات در قیمت‌ها نیز کمک خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر