English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبرداد:

حضور چشمگیر هنرمندان درهفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: 745 هنرمند کشور از هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران استقبال کردند.

حضور چشمگیر هنرمندان درهفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با استقبال گسترده و بی نظیر هنرمندان از هفتمین دوسالانه ملی‌خوشنویسی ایران، آثار 745 هنرمند خوشنویس کشور به دبیرخانه ارسال شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در هفتمین دوسالانه خوشنویسی، آثار 745 هنرمند از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ملی ارسال شد که بیانگر استقبال گسترده هنرمندان کشور است و در تمامی دوره‌های قبلی این رویداد چنین آماری بی نظیر است و از این لحاظ یک رکورد محسوب می‌شود.

وی افزود: در این دوره 449 اثر در رشته نستعلیق، 202 اثر در رشته شکسته نستعلیق، 45 اثر نسخ، 43 اثر ثلث ارسال شده است که پس از داوری اولیه آثار 71 اثر در بخش نستعلیق 33 اثر در بخش شکسته 18 اثر در بخش نسخ 19 اثر در بخش ثلث و 24 اثر در بخش بانوان به نمایشگاه این دوسالانه راه یافتند .

وی بیان کرد: هیئت داوران دوسالانه از میان آثار هنرمندان بخش حضوری، و با در نظر گرفتن معدل اثر ارسالی و اثر تحریری، نفرات برتر را انتخاب خواهند کرد و در مراسم ویژه ای نفرات برتر، جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

براتی یادآور شد: هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران به همت انجمن خوشنویسان ایران و قزوین و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، دفتر امور تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان قزوین، شورا و شهرداری قزوین، صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر