English

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

برگزیدگان "جشنواره بزرگ عصرانه سالم" در قزوین تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزیدگان "جشنواره بزرگ عصرانه سالم" در قزوین تجلیل به عمل آمد.

برگزیدگان "جشنواره بزرگ عصرانه سالم" در قزوین تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حسین برجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره بزرگ عصرانه سالم که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، بیان کرد: این جشنواره‌ هنری و فرهنگی، با استقبال جمعیت کثیری از شهروندان قزوینی برگزار شد که برای ما هم قابل پیش‌بینی نبود اما خوشبختانه شاهد اجرای یک جشن باشکوه با تدارک برنامه های متنوع بودیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: یکی از ویژگی های بارز بانوان قزوینی توانایی فوق العاده آنان در زمینه هنر آشپزی و شیرینی پزی است که همین موضوع موجب شد که نزدیک به ۴۰۰ بانوی توانمند قزوینی در این جشنواره حضور پررنگی داشته باشند به طوری که تنوع در ارائه تولیدات و هنرنمایی در زمینه تزئینات و چیدمان اقلام خوراکی مورد توجه همه حاضران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین این است که طی سال حداقل 3 تا 4  جشنواره عصرانه و یا صبحانه سالم داشته باشد لذا با جدیت در جهت تقویت و ارتقای سطح برگزاری این گونه جشنواره ها تلاش خواهیم کرد.

برجی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف این جشنواره ها ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان مردم است لذا در برگزاری جشنواره ها باید شرایط جوی را هم در نظر بگیریم تا با استقبال مخاطبان مواجه شویم.

وی عنوان کرد: چندی پیش با محوریت برگزاری برنامه جشن نیمه شعبان نشست هم اندیشی با حضور فعالان فرهنگی برگزار شد و تصمیم داریم در صورت مساعد بودن شرایط جوی جشن بزرگی را در یکی از خیابان های بزرگ سطح شهر برگزار کنیم.

این مسئول ادامه داد: در این راستا بنا داریم تا از همفکری و ظرفیت و هنرنمایی بانوان توانمند و خلاق قزوینی برای ارتقای سطح کیفی برنامه های جشن نیمه شعبان بهره مند شویم.

برجی اظهار کرد: انتظار داریم در اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی و هنری به عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری همراه و همفکر ما باشید تا این مسیر با توان و انگیزه بیشتری استمرار داشته باشد.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف ما این است که با تولید محتواهای غنی و برگزاری جشنواره های متنوع با نقش آفرینی پررنگ مردم قزوین در ترویج فرهنگ غنی این شهر و معرفی آداب و رسوم و غذاها و شیرینی های سنتی این شهر به سایر نقاط کشور قدم برداریم.

گفتنی است؛ در پایان این برنامه از ده برگزیده جشنواره بزرگ عصرانه سالم با اهدای شاخه گل و هدایا تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر