English

مستند بانو با حضور ثریا قاسمی و وحید جلیلی رونمایی می شود

از مستند بانو روز دوشنبه 25 شهریور ساعت 17:30 با حضور ثریا قاسمی، انسیه شاه حسینی، وحید جلیلی، محمود رضوی و مرضیه هاشمی در حوزه هنری رونمایی می شود.

مستند بانو با حضور ثریا قاسمی و وحید جلیلی رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی پروژه، مراسم رونمایی از مستند بانو به نویسندگی و کارگردانی محمد حبیبی منصور و تهیه‌کنندگی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، روز دوشنبه 25 شهریورماه ساعت 17:30 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

مستند «بانو» در ۸۲ دقیقه روایت گر زندگی پرفراز و نشیب بانو عصمت احمدیان، از زنان تاثیرگذار اهواز است. زنی که خودش و اعضای خانواده او از جمله همسر و سه فرزندش هرکدام به نوعی با جنگ در ارتباط هستند. زندگی پس از جنگ و فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی خانم احمدیان نیز بخش مهمی از زندگی اوست که در این مستند به آن پرداخته شده است.

مراسم رونمایی از مستند «بانو» با حضور سوژه اصلی این مستند خانم عصمت احمدیان، ثریا قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون ، انسیه شاه حسینی کارگردان سینما ، وحید جلیلی مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی ، محمود رضوی تهیه کننده سینما ، مرضیه هاشمی خبرنگار و مستدساز و جمعی از خانواده های شهدا، هنرمندان، فیلم‌سازان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای برگزار می شود.

از جمله عوامل این مستند می‌توان به محمدرضا‌اکبری(تدوین‌گر)، روح‌الله جوانی(مدیر تصویربرداری) و سید‌‌مصطفی‌لسانی(مدیر تولید) اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی