English

در نشست رسانه ای فیلم سونامی عنوان شد؛

بهرام رادان: دوست داشتم تمرین بیشتری می کردم / میلاد صدر عاملی: گزینه های زیادی نداشتم

نشست رسانه ای فیلم سونامی ساخته میلاد صدرعاملی در عصر نهمین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

بهرام رادان: دوست داشتم تمرین بیشتری می کردم / میلاد صدر عاملی: گزینه های زیادی نداشتم

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، نشست رسانه ای فیلم سینمایی سونامی ساخته میلاد صدرعاملی در عصر نهمین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با حضور میلاد صدرعاملی کارگردان، محمدرضا صدرعاملی فیلم‌نامه‌نویس، علیرضا شجاع‌نوری، مهرداد صدیقیان، بهرام رادان، محمدرضا غفاری، فرشته حسینی و امیرمهدی ژوله (بازیگران)، کریستف رضاعی آهنگساز، غزاله معتمد طراح لباس، پیمان شادمان‌فرمدیر فیلم‌برداری، امیرحسین حداد طراح صحنه، کوروش رجلی مربی تکواندو و اجرای فرزاد حسنی برگزار شد.

در ابتدای این نشست میلاد صدرعاملی کارگردان فیلم سینمایی سونامی » درباره علت انتخاب رادان برای این نقش گفت: با توجه به اینکه بازیگران نقش اول ورزشکار بودند و هیکل های ورزیده ای داشتند من گزینه های زیادی نداشتم. وقتی فیلمنامه را به رادان دادم از همان ابتدا به تعاملات خوبی رسیدیم.

در بخشی از این نشست بهرام رادان بازیگر فیلم سینمایی سونامی عنوان کرد: من سالها و شاید از المپیک ۲۰۰۴ آتن، رویای بازی در فیلم ورزشی داشتم. وقتی آقای صدرعاملی این پیشنهاد را انگار این آرزو برآورده شد و امیدوارم که در اکران هم جواب خوبی از مردم بگیریم.

 وی در مورد سختی های انجام این کار گفت: سختی کار برای ما این بود که قهرمانان المپیک بین ۱۹ تا  ۲۲ سال سن دارند یعنی قهرمانان ورزش تکواندو در ۲۴ یا ۲۵ سالگی بازنشست می‌شوند. برای آمادگی بیشتر، تمرینات سختی را زیر نظر آقای رجلی که از قهرمانان تکواندو هستند و الان هم در سالن حضور دارند داشتیم. دلم می خواست که تمرینات بیشتری  داشتیم. اگر به جای یک ماه، ۶ ماه تمرین می‌کردیم، شاید از بازی خودم راضی‌تر بودم.

بهرام رادان از بازیگران فیلم سونامی در پاسخ به این سوال که چرا کمتر در نقش‌های مکمل ایفای نقش می‌کند گفت: برای هر بازیگری بیش از نقش اول یا دومی ماهیت نقش اهمیت دارد. من هم از بین پیشنهاداتی که می شود انتخاب می کنم و چندباری هم مثل فیلم کنعان در نقش مکمل بازی کرده ام. . شاید در این سالها اغلب نقش‌هایی که به من پیشنهاد شده، نقش‌های اصلی بوده است

وی همچنین در واکنش به این نظر که برخلاف برخی سوپراستارها که در زمینه‌های مختلف و حتی اجرای تلویزیونی ورود کرده‌اند، همچنان مسیر بازیگری برایش جدی است گفت: هر بازیگری برای ادامه مسیر خود رویکردی دارد و در انتخاب خودش هم آزاد است.من هم مطابق با  برنامه‌ریزی خودم، توانم را روی بازیگری متمرکز کرده‌ام. امیدوارم بتوانم هرسال با کارهای نوتری در جشنواره فجر باشم. این از اقبال من است که امسال با سه نقش متفاوت در فیلم‌های آشفتگی، ایده اصلی و سونامی حضور دارم.

شایان ذکر است که فیلم سینمایی سونامی که در ژانر سینمای ورزشی ساخته شده است داستان مربی کهنه‌کاری را روایت می کند که قصد دارد بین دو شاگردش یکی را برای المپیک انتخاب کند، انتخابی که برای او سخت ترین انتخاب زندگی  است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه