English

مهندس سلطانی در سفر یک روزه به سمنان؛

چابک‌سازی ساختار و تحول منابع انسانی در شرکت مخابرات ایران امری ضروری است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با مدیران و رؤسای مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اهمیت مدیریت منابع انسانی گفت: در بحث منابع انسانی، با توجه به پیشرفت تکنولوژی طرحی قابل ارائه است که ساختار در آن چابک بوده و در آن به آینده شرکت مخابرات توجه شود.

چابک‌سازی ساختار و تحول منابع انسانی در شرکت مخابرات ایران امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مخابرات ، مهندس سلطانی اضافه کرد: شرکت مخابرات ایران بعنوان شرکت فنآور، نیازمند به نیروهای کارآمد و کلیدی می‌باشد.

وی خلق جریان‌های جدید درآمدی و اصلاح، بهینه‌سازی و چابک‌سازی ساختار نیروی انسانی را از رویکردهای اساسی مخابرات برشمرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه با اشاره به مشکلات بوجود آمده درخصوص بیمه پرسنل گفت: شرکت مخابرات با کمبود نقدینگی مواجه است که در حال بررسی و رفع مشکل مربوط به بیمه کارکنان هستیم.

وی بدهی، جریمه‌ها و تحقق بودجه سال جاری را با تهاتر املاک میسر دانست و تصریح کرد: تغییر در شرکت مخابرات ایران در حال انجام است و با توجه به گستردگی ابعاد شرکت مخابرات ایران، این تغییر زمان‌بر و سخت است.

مهندس سلطانی افزود: طبق محاسبه بهای تمام شده توسط مشاورین شورای رقابت و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱، زیان شرکت مخابرات در نگهداری به ازای هرخط تلفن ۲۶۰ هزار ریال می‌باشد و با توجه به عدم تناسب تعرفه‌ها، عدم اجرای دقیق مصوبه ۴۶۶ و عدم بروزرسانی تعرفه خدماتی که به FCPها ارائه می‌دهیم، ۸ هزار میلیارد زیان به شرکت مخابرات ایران وارد شده است.

مهندس سلطانی بر لزوم انجام تعهدات شرکت مخابرات ایران تاکید کرد و افزود: یکی از بندهای UNSP در صورت عدم انجام تعهد شرکت مخابرات ایران، اخذ جریمه به میزان ۵ درصد درآمد ناخالص خواهد بود.

وی در پایان ضمن اشاره به اهمیت امور مشترکین و برندشاپ در شرکت مخابرات گفت: پیش‌بینی ما این است که با تلاش مدیران، معاونت تجاری و مناطق مخابراتی، با افزایش درآمد مطلوب و کاهش هزینه‌ها، مخابرات از نقطه سربه‌سر خارج و ان‌شاالله به نقطه پایدار خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه