English

استودیوی کسب و کاری به وسعت ایران!

امسال در بیست و چهارمین نمایشگاه مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، کاراشاب به‌عنوان یکی از شرکت‌های اصلی مجموعه‌ی معظم مخابرات ایران، با یک طرح چشم‌گیر و غافل‌گیرکننده حاضر شده‌است. راه‌اندازی بزرگترین استودیوی کسب‌و کار، پلتفرمی به گستره‌ی ایران، مهم‌ترین پیام کاراشاب در ایران تلکام ۲۰۲۳ است.

استودیوی کسب و کاری به وسعت ایران!

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مخابرات، نمایشگاه تلکام صبح روز شنبه کار خود را در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز کرده و کاراشاب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارتباطی کشور در این نمایشگاه حضور دارد.

مهندس علی مهرپویا، مدیرعامل کاراشاب با دعوت از صاحبان ایده، و بازیگران اصلی عرصه‌ی ارتباطات و فناوری برای بازدید از غرفه این شرکت،اظهارداشت : این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران از تمام ظرفیت‌های اثبات‌شده بزرگ‌ترین اپراتور تلفن ثابت کشور بهره گرفته و قصد دارد تاروپودی مؤثر و پایدار برای کسب‌و‌کارهای نو و خلاق باشد، و موتور محرکه‌ی اقتصادی مخابرات ایران با حذف سیاست خام‌فروشی در عرصه‌ی ارتباطات. رویکردی که با حمایت و راهبری مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، می‌تواند زمینه‌ساز شکل‌گیری بازوی اصلی رونق اقتصاد دیجیتال شود.

مهندس علی مهرپویا در ادامه افزود : در کاراشاب فضایی برای کسب‌و‌کارهای نو، دانش‌بنیان و ایده‌محور فراهم کرده‌ایم تا آن‌ها از پراکندگی وابستگی به حوزه‌های مختلف خدماتی رها شوند. جامعیت خدمات و بسته‌های حمایتی ارائه‌شده، به صاحبان ایده اجازه می دهد طیف گسترده‌ای از خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را با تمرکز بر حوزه اطلاعات و فناوری ارتباطات را در کنار خود برای برنامه‌های توسعه‌ای داشته‌باشند. در کاراشاب نه فقط زیرساخت‌های فناورانه در اختیار اشتغال‌‌آفرینان قرار خواهد گرفت بلکه کاربران با استفاده از این پلتفرم می‌توانند از خدمات متنوع لجستیکی، حقوقی و بازاریابی نیز بهره ببرند.

مهرپویا با اشاره به نقش شرکت کاراشاب در تبادل بیشترین حجم ترافیک اینترنتی کشور گفت: به عنوان بزرگترین اپراتور اینترنت خانگی کشور، بیشترین حمایت را از تولیدکنندگان محتوا در داخل کشور داشته‌ایم و اکنون به دنبال ایجاد نقش تنظیم‌گری برای حمایت از مصرف کنندگان است.

مدیرعامل شرکت کاراشاب با مثبت ارزیابی کردن حضور این شرکت در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ خاطرنشان کرد: در حال حاضر، استقبال عمده و اصلی از سوی صاحبان ایده‌های نو و بازیگران بخش عمومی و خصوصی فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات است. با این‌حال امیدواریم با استفاده از فرصت‌های کم‌نظیر این رویداد، مدیران مناطق مخابراتی کشور را نیز در راستای طرح‌های کلان این شرکت قرار دهیم و از ظرفیت گسترده‌ی آن‌ها در سطح ملی بهره‌ی بیش‌تری بگیریم.

علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه کاراشاب در نمایشگاه تلکام می‌توانند تا پنجم دی‌ماه به سالن شماره هفت نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه