English

پیام تسلیت مدیرعامل گروه سایپا در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی شهادت هموطنان و زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان به دست تروریست‌های مزدور در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را به محضر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، ملت شهیدپرور ایران و خانواده‌های آن عزیزان داغدار، تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل گروه سایپا در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سایپا،‌ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط دشمنان قسم خورده کشورمان که بار دیگر سنگدلی و خباثت خود را به ملت شهیدپرور ایران نشان دادند، شهادت هموطنان مظلوم‌مان را تسلیت گفت و تاکید کرد که خانواده گروه خودروسازی سایپا از این حادثه‌ تلخ و شهادت جمعی از مردم عزیزمان بسیار متألم و متاثر است و امیدواریم ارواح مطهر با ارواح مطهر شهدا، محشور شوند.

در پیام محمدعلی تیموری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که به دست دشمنان قسم‌خورده ایران و عناصر جنایتکار صورت گرفته، باعث اندوه خانواده گروه خودروسازی سایپا شده است. اطمینان داریم که خون پاک شهیدان سرفراز سبب تقویت و توسعه بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد و دشمنان را بیش از گذشته ناامید خواهد کرد  و عزم ملت ایران در پیروی از مسیری که شهدای انقلاب آغاز کرده‌اند را راسخ‌تر خواهد کرد. ملت ما هیچ‌گاه به‌واسطه  تحرکات دشمن خبیث و مزدور از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، دست نخواهد کشید.

ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلیت و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال صبر را برای آنان و علو درجات را برای شهیدان این حادثه تروریستی خواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه