English

در دومین سفر هیات دولت به مازندران؛

وزرا امروز در مازندران چه می‌کنند؟

تعدادی از وزاری کابینه سیزدهم حجت الاسلام رئیسی را همزمان با دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به مازندران همراهی می‌کنند. آنان با حضور در شهرهای این استان علاوه بر بازدید از طرح‌های در دست اجرا، برخی پروژه‌های اقتصادی و عمرانی را به بهره‌برداری خواهند رساند.

وزرا امروز در مازندران چه می‌کنند؟
به گزارش خبرگزاری موج

، از گلوگاه در شرق مازندران تا رامسر در غرب این کهن سرزمین، رد پای دولتمردانی که عاشقانه برای حل مشکلات مردم گام برمی‌دارند دیده می‌شود.

خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در بهشهر، نکا و گلوگاه، صحرایی وزیر آموزش و پرورش در سوادکوه و سوادکوه شمالی، عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قائمشهر، فریدونکنار و بابل، علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در بابل و سیمرغ، بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در ساری، نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در نور و محمودآباد، زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بابلسر وجویبار،‌ ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نوشهر و چالوس، پیام‌اور خدمات دولت مردمی به ساکنان دیار علویان هستند.

علاوه بر وزرا، منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه، سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست، دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌‍بنیان، حسینی‌پور معاون امور مجلس، اسماعیلی رئیس دفتر، منصوری معاون اجرایی، خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی، دولابی عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت و صالحی رئیس مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری، آیت‌الله رئیسی را در دور دوم سفر استانی به مازندران همراهی می‌کنند.

سلاجقه معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز پنجشنبه با حضور در مزار شهدای گمنام و مدافع حرم و جنگ تحمیلی کلاردشت، ضمن قرائت فاتحه، نام و یاد شهیدان والامقام را گرامی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه